Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online, a anunţat luni că accelerează investiţiile pe piaţa locală şi alocă un buget de până la 5 milioane de euro pentru dezvoltarea business-ului din România. Compania vizează deschiderea a două noi depozite şi dublarea numărului de puncte pick-up, la peste 1.000.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Packeta România a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de 11,7 milioane de euro, cu 160% mai mare faţă de 2020.

”Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online şi compania cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est, accelerează investiţiile pe piaţa locală şi alocă un buget de până la 5 milioane de euro pentru dezvoltarea business-ului din România. Investiţiile vor fi direcţionate, în principal, către deschiderea a două noi depozite în România şi în extinderea reţelei de puncte pick-up, compania vizând dublarea acestora până la finalul anului”, anunţă compania.

Packeta va continua investiţiile începute anterior în dezvoltarea logistică, în echipamentele tehnice şi de manipulare a coletelor, în dezvoltarea platformei, în creşterea efectivului de personal angajat, în crearea de noi linii directe de transport internaţional, în integrări tehnice şi în creşterea numărului de magazine online partenere.

Planurile de investiţii ale Packeta România au la bază o creştere semnificativă, compania înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de peste 11,7 milioane de euro, în creştere  cu 160% faţă de anul anterior.

„Prin potenţialul pe care îl are piaţa de livrări şi datorită evoluţiei comerţului online pe plan local, România se află în centrul preocupărilor companiei la nivel de grup. Planurile Packeta în România sunt, astfel, centrate pe dezvoltarea capacităţilor de livrare în toată ţara, fiind totodată, interesaţi să contribuim la dezvoltarea industriei şi să oferim servicii de calitate la preţuri avantajoase, mai ales în contextul actual”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România, menţionând că între priorităţile din acest an ale companiei se află dublarea reţelei de puncte pick-up, la peste 1.000 de locaţii.

„Tarifele de transport devin tot mai importante în această perioadă de creşteri ale preţurilor la carburanţi, a inflaţiei tot mai mari, a conflictului de la graniţa României, iar faptul că practicăm cele mai mici costuri de expediere, de doar 7 lei fără TVA, la orice punct pick-up din România, este de natură să genereze economii importante magazinelor online partenere”.

Astfel, din punct de vedere al logisticii de transport şi retur costurile unui magazin online care livrează la punctele pick-up sunt mai mici cu 35% – 40% faţă de costurile care presupun livrarea coletelor la adresă.

Packeta deţine în Romania o reţea formată din peste 500 de puncte pick-up deschise în localităţile cu peste 20.000 de locuitori.

În 2021, din totalul coletelor procesate de Packeta România, aproximativ 35% au fost expediate către puncte pick-up din România, iar circa 60% către puncte pick-up din afara ţării. Mai mult, peste 90% dintre magazinele online care au implementat deja livrarea la puncte pick-up, folosesc şi în prezent cu succes acest serviciu, iar volumele de colete au crescut semnificativ, având un impact pozitiv în dezvoltarea afacerii lor.

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei reţele extinse de peste 10.000 de puncte pick-up proprii şi peste 2.160 de Z-Box-uri în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa. În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 32.000 de magazine online şi selleri persoane juridice. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel, Turcia şi Ucraina.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.