Netflix ar putea pierde 20% din conţinut, calculat în ore de program, în eventualitatea în care companiile tradiţionale de media îşi vor pune în practică promisiunea de a-şi retrage conţinutul din serviciul Netflix, potrivit datelor Ampere Analysis, citate de un raport realizat de Business Insider.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Datele Ampere Analysis scot în evidenţă cât de important va fi pentru Netflix să îşi păstreze utilizatorii serviciului său video.

Netflix a anticipat deja de ani de zile apariţia unei astfel de situaţii şi a investit în conţinut original, aproximativ 8 miliarde de dolari în peste 700 de producţii originale, în acest an.

Pierderea a 20% din conţinut ar fi o pierdere semnificativă, dar atr putea fi chiar mai rău, dacă, de exemplu, acel conţinut reprezintă peste 20% din orele vizionate de abonaţii Netflix.

Această probabilitate este una posibilă: 80% din utilizatorii Netflix urmăresc conţinut licenţiat şi numai 20% conţinut oiginal Netflix, precum "House of Cards" sau"Stranger Things,", arată datele 7Park.

Mai mult decât atât, pentru 42% din abonaţii Netflix din Statele Unite, 95% urmăresc conţinut licenţiat şi doar 18% dintre aceştia vizionează conţinut original Netflix pentru peste 40% din timp.

Consumul este cel mai important indicator de măsurare a valorii conţinutului pentru baza de abonaţi şi al modului în care compania trebuie să investească în conţinut.

Netflix a dovedit cât de valoros este conţinutul licenţiat pentru abonaţii săi atunci când a plătit 100 de milioane companiei WarnerMedia, divizie a AT&T, pentru prelungirea licenţei pentru serialul "Friends" în 2019, la începutul acestei săptămâni.

Unele seriale, cum este"Friends", sunt foarte populare pe platforma Netflix.

Datele 7Park arată că cele mai atractive seriale pe Netflix sunt "Friends," "The Office," şi "How I Met Your Mother".

 Netflix a pierdut deja drepturile de difuzare pentru toate episoanele serialului "How I Met Your Mother în favoarea Hulu.

Serialele respective se numără printre cele mai menţionate seriale de televiziune pe Tinder, iar "Friends" se află pe primul loc, urmat de"Netflix", potrivit datelor Tinder.

În acelaşi timp, companiile de media tradiţionale vor avea probleme să concureze cu capacitatea Netflis de a încheia acorduri de licenţiere a conţinutului, dar va trebui să o facă, dacă vor dori să aibă succes în industria streamingului.

Dacă aceste companii tradionale vor continua să licenţieze conţinut unor platforme precum Netflix, îşi vor dilua cererea pentru show-urile lor originale şi în ultima instanţă pentru propriile lor servicii.

Dintre conglomeratele tradiţinale, anticipăm că Disney are cea mai mare probabilitate de a îşi respecta promisiunea de a evita Netflix, în încercarea de a-şi promova propriul serviciu de streaming Disney+, potrivit raportului realizat de Business Insider.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.