Netflix şi-a impresionat acţionarii, din nou, cu rezultate peste aşteptări în al doilea trimestru al anului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cel mai mare serviciu de streaming, Netflix, a publicat rezultatele financiare pentru trimestrul al doilea din 2017, anunţând că a înregistrat venituri de 2,785 de miliarde de dolari.

Profiturile companiei au crescut şi ele la 66 de milioane de dolari, cu aproximativ 50% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului anterior.

Şi mai importantă pentru strategia actuală a celor de la Netflix este creşterea mult peste aşteptări a numărului de abonaţi noi. Compania americană a atras 5,2 milioane de abonaţi noi, deşi estimările proprii vorbeau de câştigarea a 3,2 milioane de abonaţi.

Cea mai mare parte a creşterii numărului de abonaţi vine de la nivel global, unde s-au înregistrat 4,1 milioane de abonaţi noi. Restul, 1,1 milioane, sunt din Statele Unite.

Prioritatea Netflix în acest moment este creşterea numărului de abonaţi. Pentru aceasta, compania investeşte masiv în conţinut original (de aici şi disproporţia foarte mare dintre venituri şi profit).

În scrisoarea către investitori se arată că, în trimestrul al doilea, au fost lansate 14 sezoane noi pentru diverse seriale originale şi 9 filme originale, alături de alte categorii de video, precum documentare, seriale pentru copii etc.

În aceeaşi scrisoare se arată că Netflix va continua pe această linie, cu investiţii masive în crearea de conţinut original pentru atragerea unui număr cât mai mare de abonaţi.

Publicarea rezultatelor financiare a atras entuziasmul investitorilor, valoarea acţiunilor companiei crescând cu 10 procente la câteva ore după anunţ. Acţiunile Netflix se situează acum la maximul istoric, având o valoare de 178 de dolari.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.