Viitoarele versiuni cu reclame ale Netflix şi Disney+ nu sunt doar despre atragerea abonaţilor. Lansarea acestora este şi o cursă pentru banii din publicitate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Sursele Variety susţin că Netflix se grăbeşte să-şi lanseze versiunea cu reclame. Pentru a fi disponibilă înaintea celei pe care o va oferi Disney+, Netflix ar vrea să aibă lansarea pe 1 noiembrie.

Disney+ a anunţat deja că va lansa versiunea cu reclame pe 8 decembrie în Statele Unite. Aceasta va costa 8 dolari pe lună şi se va numi Disney+ Basic. 8 dolari pe lună costa versiunea Premium înainte de scumpire.

Conform aceloraşi surse, la 1 noiembrie, versiunea Netflix cu reclame ar urma să fie lansată simultan în  Statele Unite, Canada, Regatul Unit, Franţa şi Germania.

Netflix ar fi cerut firmelor de publicitate să înceapă licitaţiile pentru reclamele pe viitorul serviciu de la 65 de dolari pe mia de afişării, ceea ce este mult peste CPM-ul practicat în această industrie, de sub 20 de dolari.

De asemena, Netflix ar vrea de la agenţiile de publicitate un angajament pentru cheltuirea a cel puţin 10 milioane de dolari pe an. Ultima data pentru cumpărarea reclamelor ar fi 30 septembrie.

Compania americană se aşteaptă să aibă în jur de 500.000 de clienţi până la finele acestui an, susţin aceleaşi surse.

Netflix nu ar fi luat până acum o decizie finală privind preţul planurilor cu reclame, însă, se speculează că acesta va fi undeva între 7 şi 9 dolari. Reclamele vor fi afişate la începutul filmelor. În cazul serialelor, vor fi 4 minute de reclame pe oră.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.