Grupul elveţian Nestle, producătorul Nescafe, anticipează că vânzările sale prin comerţul electronic aproape se vor dubla până în 2025, urmând să reprezinte 25% din vânzările totale ale grupului, prin intensificarea investiţiilor în tehnologie şi marketing, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Nestle va susţine vânzarea produselor sale direct prin intermediul canalelor sale online sau direct către consumatori, a declarat directorul general al grupului, Mark Schneider, construindu-şi strategia pe baza succesului capsulelor de cafea Nespresso şi a Purina PetCare, care sunt comercializatee tot mai mult direct către consumatori via Nespresso.com şi Purina.co.uk.

”Plănuim să ducem vânzările (de comerţ electronic) de la aproximativ 13% în 2020 la 25% până în 2025”, a declarat Bernard Meunier, şeful unităţilor strategice de afaceri şi marketing şi vânzări ale Nestle, la un summit virtual al investitorilor.

Acest lucru va fi realizat prin creşterea investiţiilor în marketing digital, a adăugat Meunier.

Producătorul de ciocolată KitKat nu a oferit detalii despre mărimea investiţiei, care va fi realizată prin autofinanţare şi economii. Până acum, investiţiile în comerţul electronic ale Nestle nu au afectat finanţele companiei, a spus compania.

Vânzările totale ale Nestle în 2020 au fost de 84,34 miliarde de franci elveţieni (90,71 miliarde de dolari).

Vânzările de comerţ electronic au reprezentat 14,1% din total în primele nouă luni ale anului 2021, comparativ cu 12,8% în aceeaşi perioadă din 2020.

Meunier a spus că creşterea vânzărilor prin comerţul electronic va fi determinată de pieţe precum Statele Unite, Europa şi China.

Marii producători de alimente caută să vândă mai multe dintre produsele lor consumatorilor în mod direct, parţial pentru a colecta date despre obiceiurile de cumpărături.

Apple şi Google, divizie a grupului Alphabet, iau la rândul lor măsuri pentru a împiedica agenţii de publicitate să urmărească datele utilizatorilor fără consimţământul lor, forţând companiile să caute noi căi.

Nestle a spus că investiţia sa va genera 400 de milioane de puncte de date primare, respectiv informaţii colectate direct de la consumatori, care vor fi introduse într-un sistem de analiză pentru a anticipa epuizarea stocurilor şi unde pot fi stimulate vânzările. Compania colectează în prezent aproximativ 205 milioane de puncte de date.

Investiţiile în marketing digital vor fi, de asemenea, folosite pentru a adăuga mai mulţi angajaţi şi pentru a extinde studiourile interne ale companiei pentru publicitate, în loc să se bazeze pe agenţii digitale.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.