NEPI Rockcastle, unul dintre cei mai mari investitori din piaţa imobiliară din Europa Centrală şi de Est, a anunţat luni începerea lucărilor de construcţie a celui de-al 18-lea centru comercial din portofoliul românesc, Shopping City Satu Mare, o investiţie de 40 milioane de euro şi planificat pentru inaugurare la finalul acestui an.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Centrul va dispune de o suprafaţă închiriabilă de 29.000 de metri pătraţi, dispusă pe două niveluri, potrivit companiei.

”Satu Mare a fost alegerea firească în continuarea strategiei de expansiune pe care NEPI Rockcastle o are în România, oraşul având nevoie de o destinaţie modernă de cumpărături şi petrecere a timpului liber”, a declarat directorul departamentului Asset Management din cadrul NEPI Rockcastle, Sebastian Mahu.

Dintre cele 90 de branduri ce urmează să fie deschise, unele vor fi prezente pentru prima oară în regiune, iar centrul comercial va acoperi mai multe segmente de interes: fashion, frumuseţe, sport, tehnologie, home&deco, multiplex, jucării şi produse pentru copii, servicii, restaurante şi cafenele, potrivit companiei.

Pentru NEPI Rockcastle, centrul va marca şi o serie de inovaţii, precum conectarea terasei exterioare, printr-o pasarelă peste râul Someş, cu zona de promenadă şi Centrul Vechi ale oraşului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.