Grupul ungar MOL a anunţat, vineri, că vânzările de motorină în România, pe segmentul retail, au crescut cu 2,5%, în primul trimestru, la 124.000 tone, în timp ce vânzările de benzină au scăzut uşor în volum, la 35.000 tone, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"În România, pe segmentul retail, vânzările de motorină ale Grupului MOL au înregistrat o creştere de 2,5 % comparativ cu perioada similară a anului trecut, de la 121.000 tone în primul trimestru din 2018, la 124.000 tone în primul trimestru al acestui an. Vânzările de benzină au înregistrat o uşoară scădere în volum, situându-se la nivelul de 35.000 tone, faţă de 36.000 de tone în primul trimestru al anului trecut", a anunţat vineri compania.

Grupul MOL a anunţat vineri rezultatele financiare pentru trimestrul întâi al anului 2019. În primele trei luni ale anului, Grupul MOL a înregistrat un rezultat EBITDA de 514 de milioane de dolari, în linie cu obiectivele anuale ale companiei.

Profitul net al grupului a fost de 174 milioane dolari în primele trei luni ale anului.

Rezultatul EBITDA generat de segmentul Upstream s-a menţinut la un nivel similar celui din anul precedent, fiind de 283 milioane dolari (79,4 miliarde forinţi), în condiţiile în care nivelul crescut al producţiei a compensat alţi factori negativi. Producţia a crescut în primul trimestru la 116.000 barili echivalent petrol pe zi, ajungând la cel mai ridicat nivel din ultimii şapte ani, pe fondul performanţei solide a activelor din Regatul Unit al Marii Britanii.

Segmentul Downstream a raportat un prim trimestru mai slab, generând un rezultat operaţional (clean CCS EBITDA) de 138 milioane dolari (38,6 miliarde forinţi), cu 37% sub nivelul aferent perioadei similare a anului trecut, în contextul deteriorării segmentului rafinare, parţial atenuată de performanţa internă solidă.

"Am generat un rezultat EBITDA de peste 500 milioane dolari şi fluxuri de numerar liber pozitive simplificate în primul trimestru, poziţionându-ne astfel pe calea corectă pentru a ne atinge ţintele fixate pentru 2019 şi pentru a finanţa investiţiile noastre transformaţionale. Câştigurile au scăzut pornind de la o bază ridicată, deoarece marjele de rafinare au fost substanţial mai slabe şi acest lucru a fost doar parţial compensat de performanţa internă solidă a tuturor segmentelor de business. Segmentul Consumer Services a continuat să înregistreze o creştere cu două cifre a rezultatului EBITDA, în condiţiile în care am marcat implementarea Fresh Corner în 700 de staţii, iar în segmentul Upstream producţia a ajuns la cel mai înalt nivel din 2012", spune Zsolt Hernádi, preşedinte-director general al Grupului MOL.

Grupul MOL are operaţiuni în peste 40 de ţări, 25.000 de angajaţi în întreaga lume. Grupul MOL controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 10 ţări.

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.