Ministerul Turismului a lansat procedurile de licitaţie publică pentru achiziţionarea serviciilor de amenajare a standurilor, în vederea participării la cinci târguri internaţionale în ianuarie şi februarie 2018, acolo unde România va fi promovată ca destinaţie turistică.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Astfel, participarea la cinci târguri internationale în primele două luni ale anului va avea un cost estimat de peste 1,5 milioane lei, fără TVA.

Târgurile lansate în procedura de achiziţie publică, aferente lunilor ianuarie şi februarie 2018, sunt următoarele:

- Târgul Internaţional de Turism Ferien Messe Viena, Austria (11-14 ianuarie 2018), valoarea estimată totală fiind de 77.059 lei fără TVA;

- Târgul de Turism CMT Stuttgart, Germania (13 – 21 ianuarie 2018), 422.503 lei fără TVA;

- Târgul Internaţional de Turism FITUR Madrid, Spania (17 – 21 ianuarie 2018), 260.650 lei fără TVA;

- Târgul Internaţional de Turism FESPO Zurich, Elveţia (25 – 28 ianuarie 2018), 525.075 lei fără TVA;

- Târgul Internaţional de Turism IMTM Tel Aviv, Israel (06 - 07 februarie 2018), 232.475 lei fără TVA.

Cerinţele generale, specificaţiile tehnice, cât şi alte detalii suplimentare referitoare la conceptul creativ, dar şi la procedurile legale de achiziţii publice, pot fi consultate, pentru fiecare manifestare expoziţională în parte, pe site-ul Ministerului Turismului.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.