Grupul de companii Telekom Romania a anunţat luni că a început procesul de rebranding pentru magazinele Germanos care, astfel, devin Telekom.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Lucrările pentru înlocuirea elementelor de identitate de marcă au început deja în opt magazine Germanos, iar procesul de rebranding va continua pe parcursul următoarelor luni pentru întreaga reţea naţională Germanos, care cuprinde în prezent 176 de magazine”, arată un comunicat al Telekom.

Procesul implică înlocuirea tuturor elementelor de identitate vizuală din magazine cu cele ale Telekom.

Lucrările au fost demarate într-un număr de opt magazine situate în Blaj, Bucureşti, Codlea, Cluj-Napoca, Giurgiu, Odorhei şi Târgovişte.

”În această săptămână vor începe lucrările în alte opt magazine, cele mai multe fiind din Bucureşti”, mai spun oficialii companiei.

Clienţii vor beneficia de aceleaşi produse şi servicii disponibile în prezent în reţeaua Germanos.

”Această iniţiativă este un pas natural în urma fuziunii tuturor operaţiunilor mobile sub Telekom Romania Mobile Communications SA, ca societate care le-a absorbit, proces care s-a realizat la 1 decembrie 2017”, adaugă ei.

Telekom Romania are aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Telekom Romania este prezentă pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi Cosmote România.

Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre cele mai mari companii globale de telecomunicaţii integrate.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.