Retailerul Kaufland România a anunţat marţi, într-un raport, că peste 70% din furnizorii companiei sunt români şi că peste 50% dintre produsele comercializate sunt autohtone, ”compania având o politică de achiziţii ce oferă prioritate producătorilor locali”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania, unul din cei mai mari angajatori privaţi din ţară, a alocat peste 6 milioane de euro pe an proiectelor pentru dezvoltarea comunităţii.

”Kaufland a investit peste 6 milioane de euro (28.580.183 lei) în comunitate, prin proiectele derulate cu ONG-uri în cursul anului 2016, în cauze sociale, sport & sănătate, educaţie, cultură şi pentru mediul înconjurător”, arată raportul, care subliniază că peste 800.000 de oameni au beneficiat de investiţiile Kaufland în comunitate.

Peste 15.000 de români lucrau la Kaufland România în 2016-2017, vârsta medie fiind de 36 de ani, arată raportul de sustenabilitate publicat de companie.

În prezent, venitul oferit de Kaufland România lucrătorilor comerciali este de 2.800 lei brut pe lună, incluzând atât tichetele de masă, cât şi tichetele cadou oferite de Crăciun şi de Paşte.

Compania vinde 2.000 de produse marcă proprie.

De asemenea, peste 110 milioane de euro a investit compania în 2016 în modernizarea şi extinderea reţelei.

În plus, 47% din funcţiile de middle management sunt ocupate de femei, se menţionează în raport.

De asemenea, 47.000 de tone de deşeuri au fost reciclate în 2015 şi 2016, dintre care plastic, ambalaje, baterii, ulei de gătit etc.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în şapte ţări şi o reţea de 119 magazine în România.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.