Kaufland ajunge cea de-a treia cea mai puternică companie din economia României, după Dacia şi OMV Petrom, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 10,09 miliarde lei şi rămâne liderul pieţei de retail din România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania are în prezent o reţea de 119 hipermarketuri şi a încheiat anul 2017 cu un număr de 117 magazine.

Pentru anul 2018, Kaufland a dublat bugetul de investiţii în expansiune şi modernizare, la peste 200 de milioane de euro şi pregăteşte deschiderea a zece noi magazine, inclusiv în oraşe de dimensiuni mici.

În prezent, peste 70% din furnizorii Kaufland România sunt români.

În cursul anului trecut, Kaufland România a investit peste 700 milioane lei în modernizarea şi extinderea reţelei de magazine.

,,Ne dorim să oferim un loc unde să te simţi bine să îţi petreci timpul şi credem că am devenit mai mult decât un magazin - un adevărat partener al comunităţii. Alegem să fim responsabili şi să construim în continuare pentru România”, a declarat Marco Hößl, director general Kaufland România.

Compania a lansat în 2017 prima reţea de grădini urbane comunitare, amplasate pe acoperişurile sau în exteriorul magazinelor sale şi în şcoli (Grădinescu). De asemenea, compania a inaugurat ”Raftul românesc”, primul program naţional pentru mai multă carne de porc românească la raft, prin care preia producţia de la peste 50% dintre micii fermieri români.

Peste 15.000 de români lucrau la Kaufland, în medie, de-a lungul anului trecut (+7% faţă de 2016), compania fiind cel mai mare angajator privat din ţară.

Anul trecut, Kaufland România a anunţat creşterea salariului minim al lucrătorilor comerciali la suma de 2.800 lei brut cu tichete de masă.

Kaufland s-a numărat printre cei mai importanţi contribuabili la bugetul de stat al României, direcţionând o sumă de peste 680 milioane lei.

Kaufland are peste 1.300 de magazine în şapte ţări şi o reţea de 119 magazine în România.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.