Sucursala din România a grupului financiar olandez ING a anunţat joi că a înregistrat un avans de 22% al veniturilor în al treilea trimestru al acestui an, până la 1,06 mliarde lei (230 milioane euro).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”La finalul lui septembrie 2017, ING România a marcat o creştere a veniturilor de 22%, cumulând 1.059 milioane lei, generată în principal de creşterea numărului de clienţi şi a volumelor de credite oferite prin toate liniile de business”, se arată în comunicat.

Totodată, costurile operaţionale au crescut la 535 milioane lei, cu 14% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2016, influenţate de investiţiile în infrastructura IT şi cheltuielile cu angajaţii, potrivit companiei.

”Costurile de risc au atins 65 milioane lei, o creştere de 21%, corelată cu creşterea portofoliului. Rata creditelor neperformante a rămas mult sub media pieţei, la 3,6% la finalul lui septembrie 2017, chiar cu 0,9% mai mică faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, se arată în comunicat.

După cele nouă luni ale anului, ING a raportat un profit brut de 459 milioane lei, în urma creşterii portofoliului, ajustarea nivelului de risc şi creşterea numărului de clienţi.

”Excluzând veniturile excepţionale obţinute din vânzarea acţiunilor Visa raportate la finalul lui septembrie 2016, profitul brut din acest an este mai mare cu 117 milioane lei, de la 342 milioane lei. Profitul net a crescut şi el cu 35%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, la 391 milioane lei”, se arată în comunicat.

Cota de piaţă a băncii pe creditare a crescut la 8,9% în al treilea trimestru din 2017, ceea ce înseamnă volume de 21.1 miliarde de lei, o creştere de 24% de la un an la altul.

”Comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016, volumul noilor credite de nevoi personale a crescut cu 20% în ultimele 12 luni, în special datorită procesului de creditare Instant, ce permite clienţilor să aibă acces la bani în câteva minute”, se arată în comunicat.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.