Retailerul de bricolaj Hornbach, care deţine şase magazine în România, a investit în cei zece ani de prezenţă pe piaţa locală 145 milioane euro, au anunţat miercuri reprezentanţii companiei, în cadrul unei conferinţe de presă. Compania intenţionează să lanseze în prima jumătatea a anului viitor un magazin online în România, în care vor fii disponibile toate produsele din magazinle offline ale Hornbach.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Timpurile se schimbă, apare tehnologia. Vom deschide un magazin online în România în 2018, în prima jumătate a anului”, a declarat, directorul general al Hornbach România, Mugurel-Horia Rusu.

Compania nu a furnizat cifre legate de investiţia în magazinul online din România, motivând că multe investiţii ale companiei se fac centralizat.

“În trecut am alocat în jur de 50 de milioane de euro pe an în investiţiile pentru online la nivelul întregului grup, iar anul acesta ne gândim la o cifră de 60 de milione de euro”, a afirmat preşedintele consiliului de administraţie al Hornbach Management AG, Albrecht Hornbach.

Compania a precizat că Hornbach va continua să se extindă pe piaţa românească, iar în prezent caută terenuri în oraşe mari din România precum Constanţa, Iaşi sau Cluj-Napoca.

“Nu este simplu să găseşti terenuri, deoarece sunt scumpe şi greu de găsit”, a explicat Rusu.

Anul trecut, Hornbach România a înregistrat o cifră de afaceri de circa 141 milioane euro, în creştere cu 16,3% faţă de 2015, arată datele publicate de companie.

Hornbach are 156 de magazine mixte de materiale de construcţii şi grădinărit în nouă ţări din Europa, dintre care şase în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

Hornbach îşi dispută piaţa românească de distribuţie a materialelor de construcţii şi bricolaj cu trei companii autohtone - Dedeman, Arabesque şi Ambient -, plus alte patru multinaţionale - Praktiker, Kingfisher (a cumpărat Bricostore), Leroy Merlin (a cumpărat bauMax) şi Mr. Bricolage.

Hornbach a anunţat la sfârşitul lunii mai că va ajunge să reducă, din iunie, cu până la 90% volumul de produse din lemn achiziţionate de la firma austriacă Holzindustrie Schweighofer, urmând să renunţe complet la serviciile acesteia în 2018 dacă Schweighofer nu va lua certificarea Forest Stewardship Council (FSC).

Retailerul de bricolaj german a anunţat la sfârşitul anului trecut,că din luna ianuarie 2017 urma să renunţe la contractul cu Holzindustrie Schweighofer în ceea ce priveşte comercializarea lemnului de construcţii şi a celui rindeluit.

De la începutul anului şi alţi retaileri precum Leroy Merlin sau Brico Depot au renunţat la aprovizionarea cu produse din lemn de la compania austriacă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.