AT&T a anunţat rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului, rezultate care scot la iveală o evoluţie foarte bună pentru canalul HBO şi serviciul de streaming HBO Max.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În vreme ce Netflix se gândeşte cum să taxeze account sharing-ul fără crească şi mai mult „hemoragia” de abonaţi, HBO, unul dintre principalii rivali la nivel global, anunţă o creştere impresionantă a numărului de utilizatori.

În primele trei luni ale acestui an, împreună, HBO şi HBO Max au ajuns la 76,8 milioane de abonaţi, ceea ce reprezintă o creştere trimestrială de 3 milioane de abonaţi şi una anuală de 12,8 milioane de abonaţi.

Mai mult, HBO arată că are suficient loc de creştere în Statele Unite, piaţă care a secat de multă vreme pentru Netflix. Aici, cele două servicii au atins 48,6 milioane de abonaţi, cu 1,8 milioane de abonaţi în plus faţă de trimestrul anterior şi cu 4,4 milioane de abonaţi în plus faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

HBO Max a avut în favoarea sa şi extinderea din 8 martie, când s-a lansat în alte 15 ţări, inclusiv România. Serviciul Warner Bros. costă 5 euro la noi în ţară (3,3 euro pentru cei care s-au abonat în martie), mult sub abonamentul corespunzător al Netflix, care costă 12 euro în ţara noastră.

Serviciile HBO din abonamente au fost de 4 miliarde de dolari în această perioadă, ceea ce reprezintă o creştere de 4,4%.

Creşterea HBO şi HBO Max vine la puţin timp şi în contrast cu regresul înregistrat de Netflix, care a pierdut deja 200.000 de abonaţi în T1 şi se aşteaptă să mai piardă alţi 2 milioane de abonaţi în următorul trimestru.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.