HBO Max va avea disponibilă din luna iunie o versiune cu reclame. Aceasta nu va fi gratuită, ci doar mai ieftină decât versiunea principală.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Iunie va fi o lună importantă pentru HBO Max, serviciul de streaming al celor de la AT&T având deja două evenimente planificate. Alături de extinderea în 39 de ţări din America Latină şi Caraibe, tot în luna iunie va debuta şi versiunea cu reclame a acestui serviciu.

Versiunea cu reclame nu va fi gratuită, ci mai ieftină decât cea standard, care costă 15 dolari pe lună în Statele Unite. Nu a fost anunţat preţul versiunii cu reclame.

În principiu, cele două versiuni vor oferi utilizatorilor acelaşi conţinut, însă va exista şi cel puţin o diferenţă în favoarea versiunii principale: filmele pe care Warner Bros. le va lansa online în ziua în care acestea intră în cinematografe vor ajunge mai târziu în cadrul versiunii cu reclame.

Pe baza planului actual de extindere, AT&T a revizuit targetul de abonaţi pentru HBO Max. Până la finele lui 2025, compania americană se aşteaptă să atragă între 120 şi 150 de milioane de utilizatori. Estimarea iniţială ţintea între 75 şi 90 de milioane de abonaţi.

La finele anului trecut, în Statele Unite, doar jumătate din cei 37,7 milioane de abonaţi la HBO pe cablu activaseră gratuit HBO Max.

Pentru lansarea în România nu există o dată anunţată oficial, însă, pe surse, se spune că ţara noastră va fi inclusă în următorul val de extindere, care ar trebui să aibă loc până la finele acestui an.

Tot până atunci, în România este aşteptată şi lansarea Disney+, serviciu care şi-a depăşit propriile aşteptări şi a dobândit peste 100 de milioane de abonaţi în mai puţin de 16 luni de când a fost lansat.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.