Grupul TeraPlast, unul dintre cei mai mari producători de materiale de construcţii din România, a anunţat, joi, că a înregistrat o creştere de 76% a EBITDA (profitul inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare - n.r.) în primul trimestru, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 13,2 milioane de lei, ca urmare a creşterii cu 34% a cifrei de afaceri.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Creşterea cifrei de afaceri a Grupului de la 131 de milioane lei, la 175 de milioane lei a fost organică, generată pe de o parte de creşterea pieţei, iar pe de altă parte de o atenţie sporită acordată funcţiei comerciale”, se arată în comunicat.

Directorul financiar al grupului, Ioana Birta, a anunţat că grupul este în grafic cu atingerea obiectivului anual.

”Pe parcursul primului trimestru s-au materializat măsurile de îmbunătăţire a profitabilităţii, pe fondul evoluţiei favorabile a sectorului construcţiilor. Suntem în grafic cu atingerea obiectivului nostru anual în ceea ce priveşte EBITDA şi cifra de afaceri şi culegem roadele investiţiilor din ultimii doi ani”, a declarat Ioana Birta.

Cea mare mare creştere, cu 18,6 milioane de lei, a fost înregistrată de Wetterbest, în contextul măsurilor implementate de echipa condusă de directorul general Marian Pîrvu, care s-a alăturat companiei la începutul acestui an. Cifra de afaceri a companiei a depăşit 44 milioane de lei în trimestrul întâi, faţă de 25,5 milioane de lei în aceeaşi perioadă din 2018.

”Compania TeraPlast a înregistrat un avans al cifrei de afaceri de 17,5 milioane de lei, pe fondul demarării lucrărilor de infrastructură apă şi canal finanţate cu fonduri europene. Odată cu creşterea volumelor, precum şi ca efect al măsurilor de eficienţă operaţională, EBITDA companiei a crescut la 5,7 milioane de lei, cu 39% mai mult faţă de primul trimestru din 2018”, se arată în comunicat.

Vânzările de panouri sandwich ale TeraSteel au crescut cu 8 milioane de lei în primul trimestru al anului, faţă de aceeaşi perioadă , în special prin creşterea înregistrată de către subsidiara din Serbia. Această evoluţie se datorează dezvoltării bazei de clienţi din zona Balcanilor, precum şi consolidării relaţiilor cu clienţii existenţi, potrivit companiei.

Grupul TeraPlast desfăşoară în acest an proiecte de investiţii, care depăşesc 23 de milioane de euro, pentru extinderea capacităţilor de producţie şi diversificarea portofoliului de produse.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.