Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată de 430 de milioane de euro în trimestrul IV 2021, având o creştere organică de 3% faţă de trimestrul 4 2020. În România, trimestrul al patrulea a fost marcat de finalizarea tranzacţiei prin care Orange România a achiziţionat pachetul majoritar de 54% din acţiunile operatorului de servicii fixe, Telekom Romania Communications.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”În România, trimestrul al patrulea a fost marcat de finalizarea tranzacţiei prin care Orange România a achiziţionat pachetul majoritar de 54% din acţiunile operatorului de servicii fixe, Telekom Romania Communications. Tranzacţia, prin care s-a achiziţionat o bază de clienţi cu servicii convergente fix-mobil şi o infrastructură de reţea fixă, accelerează strategia Orange de a fi prima alegere a clienţilor pentru servicii convergente în România. În intervalul octombrie – decembrie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 430 de milioane de euro, având o creştere organică de 3% faţă de T4 2020. Ea a fost generată de veniturile din servicii, ca urmare a măririi bazei de clienţi”, anunţă compania.

Cifra de afaceri consolidată pentru 2021 este de 1,235 miliarde de euro, având o creştere organică de 4% faţă de 2020, iar contribuţia Telekom Romania Communications este consolidată doar la T4.

 La 31 decembrie 2021, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,6 milioane de clienţi, servicii fixe în bandă largă către 1,4 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,5 milioane de clienţi.

De-a lungul anului 2021, Orange s-a extins cu reţeaua 4G într-un total de 254 localităţi, în timp ce reţeaua 4G+ s-a extins în 1637 localităţi. Pe parcursul T4 2021, mii de locuitori din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, procentul de acoperire fiind de 98,31% din populaţie, în timp ce 366 de noi localităţi din mediul urban şi rural s-au bucurat de avantajele reţelei 4G+. În ceea ce priveşte reţeaua 5G, aceasta este disponibilă astăzi clienţilor din 17 oraşe.

De asemenea, măsurătorile independente efectuate de ANCOM în prima jumătate a anului 2021, prin Netograf.ro, au arătat că Orange are cele mai bune viteze pentru internet fix şi mobil din România.

 În 2021, veniturile totale din servicii B2B au înregistrat o creştere semnificativă faţă de anul 2020. Cea mai dinamică zonă IT&C în 2021 a fost cea de Cloud, unde creşterea a fost de 25% faţă de anul trecut.

La nivelul T4, a fost remarcată o creştere a serviciilor mobile ca soluţie de comunicare la distanţă pentru companii. În luna noiembrie 2021, Orange Business Services a anunţat soluţia de internet fix la viteze de 10 Gbps pentru companiile din Bucureşti şi Constanţa.

La finalul lui 2021, Orange Money avea 300.000 de clienţi, în creştere cu 15% faţă de finalul anului 2020. Anul trecut, Orange Money a lansat primul său card de credit, un produs caracterizat de clienţi ca având una dintre cele mai competitive oferte din piaţă, atribut confirmat şi de o triplare a vânzărilor în T4 2021 faţă de T3 2021.

În al patrulea trimestru din 2021, nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacţii procesate digital, tranzacţii de reîncărcare şi plată în My Orange crescând cu peste 25% faţă de perioada similară a anului trecut.

 ”În România, anul 2021 rămâne unul dintre cei mai importanţi pentru Orange, alăturarea Telekom Romania Communications marcând un moment istoric pentru compania noastră. În noua echipă am adus împreună ingineri, oameni de business şi de suport pentru a lucra la o experienţă unitară pentru clienţii noştri comuni, dar şi pentru a avea acces la servicii la cele mai înalte standarde. Deşi a fost al doilea an marcat de incertitudinile aduse de criza sanitară, rezultatele noastre sunt pozitive şi demonstrează că avem o bază solidă, care poate face faţă unor situaţii imprevizibile. Calitatea reţelei Orange a fost demonstrată inclusiv prin măsurătorile auditorilor şi autorităţilor, serviciile digitale au avut o creştere semnificativă, demonstrând o preferinţă a clienţilor pentru selfcare şi interacţiuni digitale la distanţă, în timp ce Orange Business Services a adus în piaţă viteze de 10 Gbps pentru companii”, a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

 

 


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.