Google va implementa noi facilităţi de shopping în paginile motorului de căutare, unde produsele aflate la reducere vor fi scoase în evidenţă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Motorul de căutare Google continuă să se extindă în zona de shopping, chiar dacă riscă să se îndepărteze de scopul său iniţial, şi urmează să lanseze mai multe funcţii în acest sens.

În primul rând, când utilizatorul caută un produs, Google va presupune că acesta vrea să-l cumpere şi va afişa produsele aflate la reduceri în magazinele online. Google va include şi cupoanele de reducere, pe care utilizatorul le poate copia şi apoi folosi înainte să plătească pentru a obţine reducerea.

Produsele aflate la reducere vor purta eticheta “Special Offer” în Google, pentru a fi scoase în evidenţă. Această facilitate va fi disponibilă atât în browser-ele mobile, cât şi în cele pentru desktop.

În al doilea rând, Google va avea un comparator de oferte, în care acestea vor fi afişate una lângă alta pentru a putea fi observate mai uşor diferenţele. Această facilitate va fi lansată la început doar pentru telefoanele mobile.

În fine, istoricul preţurilor va fi vizibil şi în pagina principală a motorului de căutare. Disponibil până acum doar în secţiunea Shopping, acesta are rolul de arăta evoluţia preţurilor, pentru a ajuta utilizatorul să decidă dacă preţul este într-adevăr bun sau este mai bine să aştepte scăderea acestuia.

Toate aceste noutăţi vor deveni vizibile în cursul următoarelor săptămâni.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.