Furnizorul de energie MET România îşi propune pentru anul viitor o cifră de afaceri de până la 170 milioane euro, în creştere cu peste 13%, la o cantitate de 1,7 TWh energie livrată, mai mare tot cu peste 13%, a declarat marţi Petre Stroe, directorul general al companiei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Bilanţul acestui an presupune o integrare după fuziune, lucru care a însemnat integrarea sistemelor IT, elaborarea procedurilor, integrarea celor două echipe. Am încheiat acest an cu o cifră de afaceri de 150 milioane euro, 910 de clienţi şi o cantitate de energie vândută de 1,5 TWh pe an”, a declarat marţi Petre Stroe, directorul general al MET România Energy Marketing, într-o întâlnire cu presa.

El afirmă că, înainte de achiziţia Repower, cele două companii aveau 1,1 TWh energie furnizată şi 600 de clienţi, la afaceri de 100 milioane euro cumulat.

”Anul viitor, ţinta este 1.000 de clienţi, 1,7 TWh pe an energie electrică vândută şi o cifră de afaceri de 170 milioane euro”, a explicat Stroe.

El precizează că această creştere se bazează pe faptul că societatea are toate sistemele implementate, iar piaţa s-a aşezat, după ce câţiva furnizori au intrat în insolvenţă în acest an.

„După finalizarea cu succes a preluării Repower, MET România îşi propune să analizeze alte oportunităţi pe piaţa locală, continuând, astfel, investiţiile, fie prin preluarea altor furnizori, fie prin achiziţia unor producători din surse regenerabile, fie chiar prin construirea de noi capacităţi de producţie de energie electrică din surse clasice”, a adăugat Petre Stroe, director general al MET România Energy Marketing.

De asemenea, reprezentantul companiei spune că cea mai mare provocare pe care o vede pentru anul viitor este ”stabilitatea şi predictibilitatea”.

Compania va demara totodată vânzările online.

”La partea de furnizare am adăugat serviciile unice, cum ar fi contorizarea prin sistem IOT, cu transmisia datelor la distanţă, intenţia de a implementa soluţii de smart-home şi panouri fotovoltaice. Demarăm totodată vânzările online. Este inovativ, asta înseamnă semnătură electronică, factură electronică, un site dezvoltat care să asigure legătura cu clientul şi produse standard, care nu necesită prea multe negocieri. Acestea sunt croite pe cosumatorii foarte mici”, explică Petre Stroe.

Pentru anul viitor, MET România şi-a asigurat din contracte bilaterale încheiate pe platormele administrate de Opcom circa 97% din necesarul de energie pentru primele 5 luni ale anului 2018 şi 80% din necesar pentru ultima parte a anului.

În prezent, cu aproximativ 50 de angajaţi, MET România deţine o cotă de aproximativ 5% pe piaţa concurenţială de energie electrică.

Pe piaţa de gaze naturale, MET România are o cotă de circa 1%, aflându-se între primii zece furnizori din ţară.

Grupul ungar MET, specializat în tradingul cu energie, gaze şi produse petroliere, a anunţat în iulie anul trecut că achiziţionează integral afacerile din România ale furnizorului de energie Repower, inclusiv personalul local.

MET Group, înfiinţat în 2012, este un grup elveţian activ în tradingul şi furnizarea de energie, gaze naturale şi petrol, precum şi în producţia de energie electrică. Compania este prezentă în peste 20 de ţări. Cel mai mare acţionar al MET este grupul energetic ungar MOL, care deţine 40% din acţiuni, restul titlurilor fiind deţinute de trei persoane fizice.

În România, MET furnizează energie electrică şi gaze naturale consumatorilor finali şi oferă servicii energetice clienţilor săi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.