Furnizorul de energie electrică şi gaze naturale CEZ Vânzare a anunţat vineri că transferă toate serviciile în mediul online pentru o perioadă de 30 de zile, iar centrele de relaţii cu clienţii vor fi închise până la 7 decembrie 2020.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Începând de luni, 9 noiembrie, şi până la data de 7 decembrie 2020, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea, precum şi birourile din Timişoara, Iaşi şi Reşiţa, îşi vor suspenda activitatea fizică. Toate serviciile oferite clienţilor sunt transferate în mediul online. Prin această decizie, CEZ Vânzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS COV 2 în comunităţile în care operează", arată compania.

Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vânzare sunt cea mai sigură alternativă în contextul epidemiologic şi acoperă toata gama de servicii destinate clienţilor: aplicaţia My CEZ, Info Linia CEZ, chatul online, înregistrarea sesizărilor, website-urile oficiale, spun reprezentanţii companiei.

"Contextul epidemiologic actual necesită măsuri directe şi imediate, suplimentare celor sanitare de prevenţie implementate deja în Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare. Decizia suspendării activităţii cu publicul pentru a doua oară în decursul acestei pandemii face parte din comportamentul responsabil adoptat de CEZ Vânzare încă de la debutul epidemiei", spun ei.

Clienţii CEZ Vânzare de energie electrică şi gaze naturale îşi pot soluţiona toate solicitările în relaţia cu furnizorul prin portalul şi aplicaţia mobilă My CEZ şi prin Info Linia CEZ, 0251.929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

"De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric)", mai arată compania.

Clienţii pot folosi şi chatul online cu un consultant CEZ Vânzare, prin email sau fax.

Totodată, furnizorul CEZ Vânzare le recomandă clienţilor să folosească sistemele de plăţi online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plată de tip internet banking, puse la dispoziţie de unităţile bancare).


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.