FrieslandCampina România, producătorul brandului de lactate Napolact, a înregistrat la finalul anului trecut o cifră de afaceri consolidată de 331 milioane de lei, în creştere cu 4% comparativ cu anul precedent, şi a revenit pe profit în urma finalizării programului de consolidare a operaţiunilor de producţie şi a implementării unui program de investiţii în cele două fabrici din Cluj-Napoca şi Târgu Mureş, a anunţat miercuri compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Obiectivul nostru a fost acela de a continua eficientizarea întregii activităţi a companiei după consolidarea sub o singură entitate în cursul anului trecut. Ne-am concentrat pe retehnologizare, creşterea capacităţii, în paralel cu dezvoltarea gamelor de produse şi continuarea investiţiilor în brandurile noastre, toate acestea contribuind la un rezultat net pozitiv”, a declarat managerul român care conduce operaţiunile locale ale FrieslandCampina, Cornel Cărămizaru.

În cursul anului trecut, producătorul a integrat activităţile FrieslandCampina S.A, Napolact S.A şi Industrializarea Laptelui Mureş S.A într-o singură entitate, FrieslandCampina S.A şi a consolidat, totodată, raportarea financiară.

Potrivit datelor publicate de Ministerul de Finanţe, anul trecut, entitatea FrieslandCampina SA a obţinut o cifră de afaceri de peste 339 de milioane de lei, în scădere cu 13,8% şi un profit de 17.271 de lei.

Rezultatele financiare publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe diferă faţă de cifra de afaceri consolidată anunţată de companiei deoarece procesul de integrare a activitătilor a fost încheiat pe parcursul anului 2016. Rezultatele companiei au fost susţinute de creşterea cererii pentru întreaga gamă Napolact, a brandului Frico şi în special a Napolact Pur şi Simplu şi BIO.

În 2016, compania a extins numărul fermelor din Ardeal de la care colectează materie primă bio pentru brandul Napolact la 60 de producători.

Danone România, cel mai mare producător local de iaurturi, a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri de 479 milioane de lei, echivalentul a peste 106 milioane de euro. În 2015, compania a înregistrat o cifră de 484 milioane de lei, echivalentul a peste 107 milioane de euro, ceea ce înseamnă că anul trecut producătorul a înregistrat o scădere de 1%, atât la valoare în lei, cât şi la valoarea în euro, arată calculele News.ro. Principalii competitori ai grupului olandez în România sunt Danone şi Albalact.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.