Retailerul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice Flanco Retail a încheiat anul 2017 cu cele mai mari vânzări din istoria companiei, ajungând la 983 de milioane de lei, în creştere de 7% faţă de anul precedent. Pentru acest an, compania vrea să depăşească 1 miliard lei din vânzări, să deschidă 15 magazine noi şi şi-a propus un nivel al investiţiilor de peste 8 milioane de lei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”2017 a fost anul de vârf al retail-ului din România, cu o creştere puternică a consumului pe numeroase segmente”, spune Dragoş Sîrbu, directorul general al Flanco Retail.

El spune că firma şi-a extins anul trecut prezenţa în alte 13 oraşe, a relocat alte magazine, a închis puncte de lucru cu performanţe slabe, în special din incinta câtorva mari centre comerciale.

La finalul lui 2017, Flanco Retail deţinea o reţea de 125 de magazine, dintre care 17 magazine nou deschise, opt magazine reamenajate şi şase magazine relocate.

 În acelaşi timp, retailerul a închis anul trecut un număr de zece magazine, care, în contextul expansiunii vânzărilor online, nu şi-au mai dovedit rentabilitatea. Flanco se concentrează, în continuare, pe prezenţa în oraşele medii, drept urmare, în acest an, alte şase magazine din mall-uri au fost închise.

În perioada ianuarie 2017-februarie 2018 compania a finalizat astfel un plan de încetare a operării unui număr de 16 magazine.

”Cum era de aşteptat, online-ul ocupă o pondere tot mai mare în vânzările noastre. Dar creşterea cea mai spectaculoasă am văzut-o la comenzile şi tranzacţiile de pe mobil, de peste 91%, precum şi la creditarea online, de peste 270%”, adaugă oficialul Flanco.

În ceea ce priveşte investiţiile, care au totalizat opt milioane de lei anul trecut, compania a alocat cea mai mare parte, aproximativ 60%, deschiderii, relocării sau reamenajării spaţiilor sale. Un alt procent semnificativ din investiţii, 20%, s-a dus către dezvoltarea platformei online şi mobile, pentru care Flanco a alocat aproximativ 1,6 milioane de lei.

De asemenea, o parte importantă a investiţiilor Flanco, de 20%, a mers anul trecut către pregătirea angajaţilor.

Pentru 2018, compania urmăreşte să menţină ritmul de creştere de 5-7% şi să ajungă la vânzări de peste 1 miliard de lei. De asemenea, Flanco şi-a propus un nivel al investiţiilor de peste 8 milioane de lei.

”În 2018 vom investi o sumă semnificativă în deschiderea a 15 noi magazine, majoritatea de tip box, în parcuri comerciale, şi în reamenajarea celor mai importante magazine ale reţelei, păstrând focusul în mediul  online, în special pe mobile dar şi pe  integrarea tehnologiei în procesul de dezvoltare a calităţii forţei şi actului de vânzare”, adaugă reprezentantul Flanco Retail.

Flanco are peste 1.500 de angajaţi şi deţine o reţea de 121 de magazine în 88 de oraşe.

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.