Numărul de download-uri ale aplicaţiei şi traficul site-ului ChatGPT a scăzut pentru prima oară luna trecută, în ceea ce ar putea reprezenta un prim avertisment pentru antreprenorii care îşi investesc banii cu uşurinţă în companiile de AI. Şi aplicaţia Bing, care include şi chatbot-ul cu acelaşi nume, a înregistrat cu 38% mai puţine descărcări în acelaşi nterval.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Numărul de download-uri ale aplicaţiei ChatGPT de iPhone a scăzut luna trecută în Statele Unite cu 38% faţă de luna mai, susţin analiştii de la Bank of America Securities, citând datele Sensor Tower.

La fel, aplicaţia Bing, care include şi chatbot-ul cu acelaşi nume, a înregistrat cu 38% mai puţine descărcări în luna iunie faţă de luna mai.

De asemenea, traficul site-ului ChatGPT a scăzut cu 11 procente în iunie faţă de mai. În medie, acesta are acum în jur de 51 de milioane de vizitatori pe săptămână.

A scăzut şi interesul şi pentru motorul de căutare Bing, după ce curiozitatea stârnită de chatbot-ul Microsoft s-a mai domolit. Bing a avut în iunie doar 2,8% cotă de piaţă. Asta în timp ce Google a crescut uşor, ajungând la 92%.

De când a fost lansat ChatGPT, Inteligenţa Artificială a atras investiţii masive din partea antreprenorilor, cei mai mulţi bani investiţi în prima jumătate a acestui an mergând către companii care au legătură cu AI-ul.

Faptul că, după doar şase luni, interesul pentru chatboţi pare să fi început să scadă, ar putea să domolească avântul investitorilor.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.