Facebook va modifica platforma de publicitate plătită, pentru a preveni discriminarea din reclamele pentru angajări, imobiliare şi cele referitoare la creditare, în urma unui acord convenit cu Uniunea Americană pentru Libertăţi Civile (ACLU), transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Operatorul reţelei de socializare va lua măsuri proactive pentru a împiedica advertiserii să discrimineze utilizatorii în funcţie de rasă, sex sau vârstă, a anunţat ACLU într-un comunicat.

De la sfârşitul anului 2016, Facebook a resimţit presiuni legate de practicile în domeniul publicităţii ţintite din partea ACLU, Outten & Golden, Communications Workers of America, persoanelor care îşi caută un loc de muncă şi consumatorilor, precum şi a organizaţiilor pentru protejarea drepturilor civile şi a accesului egal la locuinţe.

Facebook a ajuns în trecut la un acord similar cu statul Washington, pentru a pune capăt publicităţii ţintite discriminatorii, şi a anunţat că a eliminat mii de categorii legate de atribute personale posibil discriminatorii, din instrumentele de excludere din publicitatea ţintită.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.