Facebook a început unificarea funcţiile de chat pentru business din Instagram şi Messenger, astfel că firmele vor putea gestiona comunicarea cu utilizatorii celor două platforme dintr-un Inbox comun.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Informaţia vehiculată săptămâna trecut de cei de la Axios s-a confirmat, Facebook anunţând mesajele schimbare de companii cu utilizatorii de Instagram vor ajunge în Inbox-ul paginilor de Facebook.

Practic, din cadrul secţiunii Inbox a paginilor da Facebook, firmele vor putea comunica atât cu cei care folosesc Facebook Messenger, cât şi cu cei care scriu de pe Instagram.

Unificarea, ce anterior era valabilă doar pentru utilizatorii finali, a fost anunţată în cadrul evenimentului Facebook Communities Summit şi va fi disponibilă pentru început în Statele Unite şi Brazilia.

Mutarea celor de la Facebook vine la puţin timp după ce compania americană şi-a anunţat intenţia de a unifica cele trei platforme de chat pe care le deţine, Messenger, Instagram Direct şi WhatsApp.

Această unificare va permite comunicarea între utilizatorii celor trei produse, un utilizator de WhatsApp putând, spre exemplu, schimba mesaje cu un utilizator de Instagram.

În cadrul aceluiaşi eveniment, Facebook a anunţat că produsele sale de comunicare sunt folosite de peste 90 de milioane de companii mici şi că peste 7 milioane de advertiseri cumpără publicitate în cadrul serviciilor sale.

În ultimul trimestru al anului trecut, Facebook a obţinut venituri de 16,64 miliarde de dolari din reclame.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.