După Instagram, Facebook poate găzdui acum filmări verticale mai lungi, dar nu la fel de lungi, încă, precum cele de pe TikTok.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Utilizatorii pot posta acum filmări verticale mai lungi pe Facebook, după ce limita de timp a fost crescută de la 60 la 90 de secunde.

Facebook calcă în acest caz pe urmele Instagram, ambele platforme fiind deţinute de Meta, după ce Instagram a ridicat pragul de timp la 90 de secunde în luna iulie a anului trecut.

Cunoscut la început drept „short-form video”, acest format s-a tot lungit în ultimii ani, pentru a putea face loc reclamelor pe care, de regulă, platformele sociale se bazează pentru monetizare.

TikTok, care a stabilit trendurile acestui format video în ultimii ani şi a început tot cu clipuri scurse, a ajuns acum să găzduiască filmări de până la 10 minute.

Meta a promovat în ultimii ani brandul Reels, care desemnează formatul video vertical atât de pe Instagram, cât şi de pe Facebook.

Compania americană speră să aibă de câştigat în lupta cu TikTok şi de pe urma interdicţiilor pe care anumite ţări şi regiuni le-ar putea impune platformei chineze, suspectată că ar trimite datele utilizatorilor regimului comunist de la Beijing.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.