Cel mai mare retailer online din România, eMAG, a anunţat miercuri că deschide primul showroom din afara României, la Budapesta, şi încă trei showroom-uri în Ungaria până la finalul anului, piaţă pe care ţinteşte vânzări de 300 de milioane de euro până la finalul anului 2020 şi vânzări de un miliard de euro în cinci ani.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”eMAG face un pas important în diversificarea canalelor de vânzare în străinătate şi inaugurează primul showroom din afara României, în Ungaria. eMAG Ungaria ţinteşte vânzări de 300 de milioane de euro până la finalul anului 2020 şi vânzări de un miliard de euro în cinci ani, fapt ce o poziţionează drept cea mai mare companie românească din Ungaria şi una dintre cele mai importante companii de ecommerce din Europa Centrală şi de Est, capabilă să concureze cu retailerii offline şi online globali”, a anunţat miercuri compania.

În martie 2019, eMAG Ungaria şi Extreme Digital au anunţat fuziunea care, susţinută de investiţii în dezvoltarea de tehnologie în România, a condus la consolidarea poziţiei de lider a eMAG în regiune.

 ”Investiţiile susţinute din ultimii ani în dezvoltare şi tehnologie dezvoltată acasă ne-au permis să replicăm tot mai bine şi în afara României iniţiativele care au dovedit că sunt benefice pentru economie şi pentru clienţii noştri. Inspiraţi de rezultatele de acasă, plănuim ca până la finalul anului să deschidem încă trei showroom-uri în Ungaria. Acesta este unul dintre cele mai importante proiecte dezvoltate până acum de echipele eMAG Ungaria şi Extreme Digital, după fuziunea de anul trecut, cu sprijinul colegilor din România”, a declarat Tudor Manea, vicepreşedinte eMAG România, Bulgaria şi Ungaria.

Amplasat în centrul oraşului Budapesta, primul showroom eMAG din afara României oferă clienţilor acces la cele mai noi produse din categoria electro-IT precum telefoane mobile, tablete, televizoare, electrocasnice mici, dar şi produse pentru îngrijire personală, jucării şi accesorii. Clienţii vor putea să ridice din showroom comenzile plasate online.

Pentru a diversifica opţiunile de ridicare personală a comenzilor, eMAG Ungaria va inaugura 100 de easybox-uri până la următorul Black Friday, dintre care 50 vor fi funcţionale până în luna septembrie.

Echipa din Ungaria numără în prezent 500 de angajaţi, iar până la finalul anului urmează să ajungă la 550.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este unul din cei mai mari jucători ai pieţei de comerţ online din România şi are afaceri în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.