Cel mai mare retailer online din România, eMAG, şi-a planificat investiţii de peste 120 milioane euro în acest an, incluzând investiţia în noul depozit, a declarat marţi, într-o conferinţă de presă, Iulian Stanciu, directorul general al eMAG, care estimează că grupul va ajunge pe profit în doi ani.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Din total, investiţiile în faza 1 a noului centru logistic vor fi de 65 milioane euro, o parte cu bani de la bănci. Depozitul va fi gata în luna decembrie. Alte investiţii vor fi direcţionate în tehnologie, în angajaţi şi în extinderea internaţională”, spune Iulian Stanciu.

eMAG a anunţat la finalul lui noiembrie 2017 că investeşte 300 milioane lei într-un depozit de 120.000 mp, care va fi construit în judeţul Giurgiu şi va avea o capacitate de 3 milioane de produse. Depozitul va duce la crearea a peste 4.000 de locuri de muncă.

Compania a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 2,58 miliarde lei, în creştere cu 28%, în timp ce Grupul eMAG a raportat afaceri de 4,06 miliarde lei, mai mari cu 30% faţă de anul anterior.

”Estimăm că în doi ani grupul va fi pe plus. Iar pentru acest an preconizăm o creştere a afacerilor de 20%, atât în România, cât şi global”, a adăugat oficialul eMAG.

În ceea ce priveşte o posibilă vânzare a companiei, Iulian Stanciu a precizat că a mai primit oferte, însă eMAG nu este de vânzare.

”Oferte, de-a lungul timpului, au mai primit în discuţie, dar nu am participat la nicio discuţie. Nu mă interesează să vând. Suntem tineri, ne place ceea ce facem şi vrem să facem lucrul acesta în continuare”, a afirmat Stanciu.

eMAG a anunţat marţi că a investit 63 de milioane de euro anul trecut în patru direcţii principale, pentru a susţine dezvoltarea rapidă ca hub regional de ecommerce: angajaţi (2 milioane euro), logistică (10 milioane euro), tehnologie (27 milioane euro) şi dezvoltare internaţională (24 milioane euro).

Numărul de clienţi pe care eMAG îi serveşte în cele patru ţări (România, Ungaria, Polonia şi Bulgaria) a crescut la 7,57 de milioane. De asemenea, traficul şi volumele au crescut constant, atât pe desktop, cât şi pe mobile, zonă în care aplicaţia eMAG a ajuns la un număr record de peste 1,16 de milioane de instalări.

„Numărul de clienţi şi cifra de afaceri sunt un rezultat al investiţiilor pe termen lung pe care le-am făcut în tehnologie. Suntem într-un moment în care ecommerce-ul creşte în ritm accelerat la nivel global, dar şi local. Mizăm pe tehnologie, pe echipa noastră şi vom continua să investim în inovaţie românească: aici avem oamenii, aici am creat proprietatea intelectuală şi serviciile care sunt un model pentru celelalte ţări,” a adăugat reprezentantul eMAG.

Cu un ritm de 800 de selleri noi integraţi lunar, eMAG Marketplace a crescut rapid, cu 201%, în perioada ianuarie 2017-mai 2018, iar în prezent reuneşte peste 10.000 de selleri în România. În prezent, 50% dintre produsele vândute pe eMAG provin din oferta sellerilor Marketplace.  

În oferta eMAG sunt, în total, peste 3,4 milioane de produse în stoc.

”Dacă în 2017, categoriile care au înregistrat cele mai mari creşteri au fost telefoanele mobile, electrocasnicele mari şi mici, televizoarele, gadget-urile, jucăriile şi produsele auto, anul acesta topul se schimbă ca urmare a creşterii frecvenţei de cumpărături online. În 2018, un potenţial mare de creştere au produsele din categoriile fashion, sport, îngrijire personală şi cosmetice şi bricolaj, mobilă şi decoraţiuni”, spun oficialii eMAG.

De asemenea, începând din luna octombrie, clienţii eMAG vor putea să îşi cumpere de pe platformă cartele prepaid sau să îşi alimenteze conturile prepaid de pe telefoane.

Compania românească eMAG a fost fondată în 2001 şi este prezentă şi în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.