Cel mai mare retailer online din România, eMag, a ajuns la peste 4.000 de magazine partenere înscrise pe marketplace după primele şase luni ale anului, cu 74% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat joi compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Plaftorma a generat vânzări de peste 350 de milioane de lei în primele şase luni ale acestui an şi are peste 500.000 de clienţi unici în fiecare zi, potrivit companiei.

”În oferta eMag sunt prezente peste 1,4 milioane de produse din 1.600 de categorii, care acoperă o gamă diversă, de la electronice şi electrocasnice, jucării, produse de casă şi grădină, auto, la cosmetice şi produse de îngrijire personală şi articole sportive”, se arată în comunicat.

În platforma eMag sunt înregistrate companii româneşti precum F64 (magazin dedicat pasionaţilor de fotografie), Cărtureşti (concept store de carte şi produse de papetărie), Otter (încălţăminte premium), Optiplaza (reţea de magazine de optică), Flori de Lux (florărie online), Mirano (produse de voiaj), Arsis (distribuitor de telefoane şi accesorii), RoGroup (accesorii auto, anvelope şi instalaţii GPL) şi Fares (remedii naturiste). Portofoliul de branduri internaţionale cuprinde companii precum Franke, Gorenje şi Miele (electrocasnice şi accesorii pentru bucătărie), Hervis Sports (articole şi echipamente sportive) sau Meli Melo (bijuterii şi accesorii fashion).

”Categoriile cu cel mai mare număr de magazine partenere sunt Home & Deco, produse pentru copii, Do-it-yourself şi fashion. Platforma înregistrează lunar peste 20 de milioane de vizite şi depăşeşte astfel traficul lunar al celor mai importante 10 mall-uri din România”, se arată în comunicat.

Până la finalul anului, vânzările realizate pe platforma Marketplace vor ajunge la 29% din totalul vânzărilor eMag, potrivit estimărilor companiei.

„Estimăm că până la finalul anului vom genera vânzări de peste 800 de milioane de lei. De asemenea, continuăm programul de creştere accelerată lansat în ianuarie 2017 şi dorim să ajungem la 7.000 de selleri până la finalul acestui an”, a declarat directorul general al eMag marketplace, Florin Filote.

În anul 2016, eMAG a investit în platforma marketplace peste 2 milioane de euro pentru achiziţia de hardware şi facilitarea procesului de integrare a magazinelor partenere, iar din echipa dedicată acestei divizii fac parte 100 de oameni.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.