Doi marketeri în turism, unul din cele mai afectate domenii de pandemie, s-au reorientat şi şi-au deschis un magazin online pentru pasionaţii de DIY şi creativitate, astfel că cei doi antreprenori, Elvis Floroiu şi Dan Dumitru, importă şi comercializează în România, picturi pe numere, diamond painting, puzzle 3D din lemn şi origami 3D.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Magazinul online dego.ro – the hobby society, o investiţie realizată în perioada stării de urgenţă, aduce alternative plăcute pentru petrecerea timpului în casă, indiferent de vârstă şi aptitudini. Platforma conţine zeci de variante de picturi pe numere, picturi 3D sau diamond painting, puzzle-uri 3D din lemn şi hârtie care se realizează manual, după instrucţiuni", anunţă cei doi.

Elvis Floroiu şi Dan Dumitru importă şi comercializează în România, pe dego.ro, picturi pe numere, diamond painting, puzzle 3D din lemn şi origami 3D, şi mizează pe dorinţa românilor de a-şi dezvolta sau a descoperi latura creativă şi relaxarea în pandemie.

”Criza ne-a făcut să trecem rapid de la servicii complexe de marketing, consultanţă şi campanii desfăşurate în toate mediile, care acum renasc timid, precum Online, TV, radio, outdoor, la comerţul electronic şi la dego.ro, o platformă axată pe vânzarea de produse de creativitate, pentru segmentul de vârstă 8 – 80 de ani. Ceea ce a început iniţial ca o joacă s-a transformat rapid într-un business. Urmează integrări importante cu platforme de tip marketplace, suntem în căutarea unui nou sediu şi am început procesele de recrutare de personal” spune Elvis Floroiu, unul dintre iniţiatori.

Adaptată situaţiei dificile, platforma are câteva avantaje pentru clienţi, între care durată de expediere redusă, de numai câteva ore, plata online şi în rate, până la şase, fără dobândă, prin carduri de credit emise de cinci bănci.

“Prima săptămână a acestei noi linii de business, Dego, pe care am deschis-o în cadrul Neagenţia, ne-a adus comenzi de cinci ori mai mari faţă de aşteptări, dorinţa oamenilor de a realiza o activitate creativă şi relaxantă în izolare, de a se bucura, fiind evidentă. Starea de alertă, care a urmat, a crescut constant vânzările. Cu toate acestea, avantajul major al Dego.ro îl constituie însă recurenţa acestui segment important de clienţi, care apreciază produsele de calitate şi preţurile competitive”, precizează Dan Dumitru, investitor în dego.ro.

Cei doi estimează o cifră de afaceri de 200.000 de  euro în 2020, prin diversificarea constantă a produselor de pe platformă şi extinderea la nivel naţional a ariei de livrări.

În paralel cu noua investiţie în Dego.ro, Elvis Floroiu şi Dan Dumitru realizează prin Neagenţia – marketing online şi consultanţă, campanii de “marketing neaoş”, pornind de la cele online la cele clasice, pentru toate domeniile şi în special în turism, domeniul în care s-au consacrat.

Cei doi investitori au până la 15 ani de experienţă în turism.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.