Meta anunţă lansarea mai multor API-uri pentru clona sa de TikTok din Instagram, pe care dezvoltatorii le vor putea folosi pentru a dezvolta aplicaţii inclusiv cu facilităţi care nu există în Instagram.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pentru că Meta pune mare accent pe Reels pentru a concura cu TikTok, iar acest format este pur şi simplu împins cât mai sus în feed de algoritm, brandurile, dezvoltatorii şi creatorii de conţinut pot, la rândul lor, să profite de acest trend.

Meta a lansat mai multe API-uri care pot fi folosite pentru a integra în aplicaţii mai multe funcţii care să interacţioneze cu Reels. API-urile vizează publicarea, comentariile căutările, tag-urile, descoperirea şi partea de analytics.

Cu aceste API-uri, dezvoltatorii pot construi aplicaţii cu care să se posteze pe conturile de Instagram Business (inclusiv prin programarea postării la o anumită oră), să se modereze comentariile, să se găsească tag-urile care menţionează un anumit cont şi să ofere informaţii despre performanţa postărilor.

Toate aceste funcţii sunt orientate către branduri, care, eventual, îşi pot construi propriile platforme prin care să posteze şi să gestioneze toate aspectele ce ţin de clona de TikTok a Instagram.

Accesul utilizatorilor la noile API-uri va fi crescut treptat. În acest moment, doar 25% dintre aceştia pot accesa noile API-uri, însă, Meta spune că, până pe 6 iulie, oricine le va putea folosi.

Conform datelor făcute publice chiar de Meta după primul trimestru al anului, formatul Reels acontează 20% din timpul petrecut de utilizatori pe Instagram.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.