Fondatorul Mobexpert, Dan Şucu, a afirmat că România poate să crească dacă se face ”o construcţie” cu ”cărămidă peste cărămidă, fără încetare, cu tenacitate şi cu dorinţă de a reuşi”. ”Nu avem o reţetă, nu vine nimic din cer. Valoarea societăţii tale este formată din suma creierelor din societatea ta, nu din suma metrilor pătraţi de clădiri sau a tonelor de utilaje”, a arătat el.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Văd o construcţie făcută cu cărămidă peste cărămidă, fără încetare, cu tenacitate şi cu dorinţă de a reuşi. Acesta este modul în care eu cred că avem posibilitatea de a creşte. Ceea ce contează cu adevărat este omul. Totdeauna, diferenţa dintre reuşită şi mai puţină reuşită este dată de implicare, de competenţă, de aliniere de interese. Dacă tu, conducătorul companiei, eşti în stare să îţi aliniezi interesele tale şi ale altor cel puţin 30-40 de oameni din compania ta, aceste interese, împreună, vor fi cele care vor duce lucrurile înainte. Nu avem o reţetă, nu vine nimic din cer. Valoarea societăţii tale este formată din suma creierelor din societatea ta, nu din suma metrilor pătraţi de clădiri sau a tonelor de utilaje”, a declarat Dan Şucu, la evenimentul ZF 25 de ani.

El a afirmat că, în criza din 2009, s-a creat modul în care mediul de business din România se raportează la viitor: ”Atunci a fost o revelaţie. Fiecare dintre noi am înţeles şi ideea de prudenţă, nu numai ideea de a te avânta şi de a-ţi propune lucruri extraordinare”.

Şucu a arătat că sunt mulţi antreprenori tineri, care nu au trecut printr-o astfel de experienţă şi care nu sunt pregătiţi pentru o astfel de situaţie.

Totodată, el a subliniat că tinerii antreprenori trebuie să înţeleagă că reuşita nu vine din 4-5 ore pe zi alocate unei activităţi de hobby.

”Nu poţi să ai şi slănina în pod, şi burta plină. Familia ta va avea de suferit, copiii tăi vor primi mai puţină atenţie, iar copilul tău principal va fi firma ta. Orice lucru de succes vine şi cu sacrificii pe care trebuie să le înţelegi, să le accepţi şi să mergi mai departe”, a argumentat omul de afaceri.

El a mai afirmat că oamenii de afaceri văd diferit anul 2024, în funcţie de industria în care activează.

”Noi ne uităm la anul viitor cu incertitudine şi cu speranţa că nu pierdem cifra de afaceri”, a arătat el.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.