Corporate Intelligence Agency (CIA), companie de management al riscului dedicată mediului de afaceri, achiziţionează 50% din acţiunile companiei IceU Training Group (ITG), singura companie românească specializată în oferirea de servicii de training şi consultanţă pentru detectarea comportamentului simulat şi a erorilor cognitive.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Corporate Intelligence Agency (CIA), companie de management al riscului dedicată mediului de afaceri, achiziţionează 50% din acţiunile companiei IceU Training Group (ITG), singura companie românească specializată în oferirea de servicii de training şi consultanţă pentru detectarea comportamentului simulat şi a erorilor cognitive. Decizia se înscrie în strategia de diversificare a portofoliului de servicii şi vine să completeze expertiza CIA, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienţilor”, anunţă CIA.

Achiziţia a 50% din ITG este prima mişcare de acest fel făcută de Corporate Intelligence Agency şi deschide procesul de extindere a portofoliului de servicii, compania vizând noi achiziţii în perioada următoare.

„Decizia de achiziţie a pachetului de acţiuni în IceU Training Group a apărut în mod natural, pe fondul colaborării anterioare foarte strânse între cele două companii, în activităţile derulate pentru partenerii noştri, şi extinde expertiza Corporate Intelligence Agency şi în zona de profiling, testare psihologică şi detectare a comportamentelor simulate, activităţi deosebit de utile, atât în cadrul departamentelor de HR, cât şi în cadrul interviurilor în investigaţiile antifraudă”, spune Gabriel Zgunea, CEO Corporate Intelligence Agency.

Achiziţia are loc şi în contextul în care apetitul corporaţiilor pentru acest tip de servicii specializate de profiling se află într-un trend ascendent spectaculos, generat atât de acurateţea rezultatelor, cât şi de costurile relativ scăzute şi de rapiditatea cu care sunt livrate analizele respective, care permit fundamentarea deciziilor strategice şi operaţionale din companii.

Accesarea serviciilor de profiling poate fi făcută de orice companie, din orice domeniu de activitate, indiferent de dimensiunea acesteia. Caracterul utilizării serviciilor poate fi permanent sau punctual, în funcţie de tipul companiilor, domeniu şi situaţiile cu care acestea se confruntă.

Utilizarea analizelor de profiling poate avea multiple întrebuinţări în cadrul unei companii, începând cu expertiza de specialitate şi servicii de testare psihologică în cadrul procesului de angajare sau de exit, îmbunătăţirea comunicării interne în cadrul diverselor departamente de interes din companii, coaching şi participare activă în cadrul interviurilor antifraudă.

Serviciile specializate de profiling permit specialiştilor Corporate Intelligence Agency ridicarea nivelului de expertiză profesională raportat la realizarea de analize de piaţă şi verificări de background.

Una dintre zonele cele mai ofertante în piaţa de profiling o reprezintă domeniul de resurse umane, unde specialiştii ITG din cadrul Centrului de Cercetare şi Psihologie Aplicată oferă clienţilor cele mai noi produse de testare psihologică a candidaţilor la recrutare, acestea fiind, în fapt, şi singurele instrumente de testare a competenţelor profesionale validate ştiinţific pe populaţia din România.

De asemenea, instrumentele menţionate, fie că este vorba de evaluări vocaţionale, testarea abilităţilor şi competenţelor profesionale sau a trăsăturilor de personalitate, permit actualizarea programelor de inducţie şi retenţie profesională la companiile partenere care accesează acest tip de servicii specifice.

”Iar nevoia intrinsecă a ITG de dezvoltare şi evoluţie profesională, dublată de expertiza echipei în zona de cercetare ştiinţifică, au permis, prin îmbinarea ultimelor soluţii tehnologice din domeniul IT&C cu cele mai noi descoperiri ştiinţifice din domeniul psihologiei şi psihoterapiei, realizarea de profile ale angajatului ideal în oricare dintre domeniile de interes pentru clienţii companiei: vânzări, achiziţii, HR, management, back-office în ansamblul său etc.”, anunţă compania.

Corporate Intelligence Agency este o companie de management al riscului dedicată exclusiv mediului de afaceri, specializată în identificarea potenţialelor vulnerabilităţi, riscuri sau oportunităţi de business ale companiilor care apelează la serviciile sale.

Corporate Intelligence Agency oferă soluţii premium de Intelligence aplicat, Competitive Intelligence şi Risk Management.

Serviciile Corporate Intelligence Agency se adresează tuturor companiilor şi corporaţiilor care înţeleg importanţa utilizării unor profesionişti pentru generarea de informaţii sigure, care să poată fundamenta procesele decizionale, oferind cunoaştere asupra unor fenomene sau conjuncturi socio-politice, pieţe sau situaţii de interes, precum şi reducerea riscurilor sau vulnerabilităţilor în domenii ce pot afecta interesele economice şi reputaţionale ale companiei.

ITG oferă expertiză psihologică în domeniul realizării pofilelor de personalitate ce ofertă predictibilitate comportamentală, atât în arhitectura complexă a mediului de business, cât şi în domenii conexe sau complementare - cum ar fi zona politică şi instituţional-guvernamentală. Serviciile de profiling ale ITG sunt construite pe viziunea fondatorului şi Managing Partner-ului companiei, Paul Herinean, respectiv Etică, Competenţă, Viziune, Transparenţă şi Acţiune. Astfel, zonele de interes pentru companie sunt construite în jurul departamentelor şi structurilor corporaţiilor de Resursele Umane, politicilor de Legal şi Compliance, departamentelor de Vânzări, Achiziţii şi Customer Care şi, nu în ultimul rând, pe dezvoltarea abilităţilor de negociere, atât în plan intern cât şi extern.

 

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.