Consiliul Concurenţei a anunţat marţi că analizează tranzacţia prin care Delhaize „The Lion” Nederland B.V., parte din grupul Ahold Delhaize, prezent pe piaţa românească prin intermediul Mega Image SRL, intenţionează să preia Profi Rom Food SRL, care deţine magazinele Profi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care Delhaize „The Lion” Nederland B.V., parte din grupul Ahold Delhaize, intenţionează să preia Profi Rom Food SRL”, anunţă autoritatea de concurenţă.

Delhaize „The Lion” Nederland B.V. este o companie a grupului Ahold Delhaize, prezent pe piaţa românească prin intermediul Mega Image S.R.L., care are ca obiect principal de activitate comerţul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
12 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Meta Estate

Profi Rom Food S.R.L. îşi desfăşoară activitatea în domeniul comerţului cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun. Profi Rom Food S.R.L. este deţinută de MEP Retail Luxco S.à.r.l., parte a grupului de investiţii MidEuropa.

În cadrul analizei, autoritatea de concurenţă va evalua impactul operaţiunii asupra consumatorului final şi al furnizorilor pe piaţa de vânzare cu amănuntul a bunurilor de consum curent. În acest context, autoritatea invită furnizorii, inclusiv cei locali, să transmită observaţii cu privire la achiziţia notificată. 

Conform prevederilor Legii concurenţei (nr. 21/1996), această operaţiune trebuie autorizată de Consiliul Concurenţei, care o va evalua în scopul stabilirii compatibilităţii sale cu un mediu concurenţial normal şi va emite o decizie în termenele prevăzute de lege.

Eventualele observaţii şi puncte de vedere pot fi transmise autorităţii de concurenţă în termen de 20 zile.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.