Un număr de 16 mari companii de publicitate s-au asociat pentru a presa platforme precum Facebook, Twitter şi YouTube să facă mai mult pentru combaterea conţinutului online periculos sau fals, relatează Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

The Global Alliance for Responsible Media (Alianţa Globală pentru Media Responsabilă) va mai include agenţii cumpărătoare de media de la grupuri mari, ca WPP, IPG, Publicis, Omnicom şi Dentsu, şi proprietari de platforme, a anunţat marţi alianţa, la reuniunea anuală a industriei de publicitate organizată la Cannes, Franţa.

Luis Di Como, vicepreşedinte pentru media globală la grupul Unilever, a spus că este pentru prima oară când toate părţile implicate în această industrie s-au reunit pentru a rezolva o problemă care are consecinţe majore asupra societăţii.

”Când problemele industriei se răspândesc în societate, creând diviziune şi punându-ne copiii în pericol, depinde de noi să acţionăm. Înfiinţarea acestei alianţe este un pas extraordinar pentru redobândirea încrederii în industria şi societatea noastră”, a spus Di Como.

Grupul se va concentra iniţal pe conţinutul care este periculos pentru societate, cum ar fi terorismul.

Proprietarii de platforme au luat măsuri pentru a răspunde acestor probleme, dar atenţia lor a fost mai mult reactivă, respectiv combaterea conţinutului după apariţia lui, decât proactivă.

Alianţa va colabora pentru a dezvolta proceduri şi protocoale în vederea protejării oamenilor şi a brandurilor, a arătat Di Como.

Între alţi proprietari de branduri din această alianţă se mai află Adidas, Danone, Diageo, Mondelez International, Nestle şi Procter & Gamble.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.