Tranzacţia prin care Omnicom Group cumpără Interpublic Group poate merge mai departe, a decis luni Comisia Europeană.
Autoritatea executivă a Uniunii Europene a aprobat afacerea în valoare de 13,25 miliarde de dolari fără a impune vreo condiţie.
Comisia Europeană a considerat că cele două companii deţin „poziţii moderate” pe piaţa din Spaţiul Economic European şi că advertiserii vor continua să aibă alternative.
Autoritatea de reglementare a mai menţionat costurile reduse de schimbare a furnizorului şi contractele pe termen scurt drept factori cheie care susţin o aprobare necondiţionată.
Din firma care va rezulta în urma afacerii, 60,6% va reveni acţionarilor Omnicom, iar 39,4% va merge la acţionarii Interpublic.
Anunţată în decembrie 2024, tranzacţia îi permite celui de-al treilea cel mai mare cumpărător de publicitate din lume să deţină al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţă.
Noua entitate va deveni cea mai mare agenţie de publicitate din lume şi va putea concura mai bine pe această piaţă cu marile companii de tehnologie americane.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.







