Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat vineri că a primit 12 oferte pentru contractul privind modernizarea centurii rutiere a Capitalei între DN 2 (zona Voluntari) şi autostrada A2, sector de 11 kilometri pe care în prezent apar frecvent blocaje şi care ar urma să fie lărgit la patru benzi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Licitaţia a fost demarată în luna martie, iar valoarea contractului este estimată la 339 milioane lei (74 milioane euro) fără TVA.

Ofertele au fost depuse de asocierea Construcţii Erbaşu SA - Vahostav SK as - Trameco SA, asocierea Delta ACM 93 SA - Trace Group Hold Plc - Domarcons SRL, asocierea Dimar SRL - Europea 92 SpA, asocierea Hydrostroy AD (Bulgaria) - Vodstroy 98 AD, asocierea ICM SpA - Tancrad SRL, Impresa Pizzarotti & C Spa, asocierea Intercantieri Vittadello SpA - EM Prime Construct SRL - Consorzio Ciro Menotti SCPA, Itinera SpA, PORR Comstruct SRL, asocierea Sinohydro Corporation Limited (China) - Nord Vest Infrastructură şi Servicii SRL, asocierea OYL Company  Holding AG SRL - Straco Grup SRL şi Tirrena Scavi SpA.

Pentru modernizarea centurii între Voluntari din judeţul Ilfov şi Autostrada Soarelui a fost semnat un contract de reabilitare în anul 2013, însă constructorul a intrat în faliment, iar contractual a fost reziliat doi ani mai târziu.

Proiectul a fost apoi revizuit.

Bucureştiul este una dintre puţinele capitale europene care nu au o centură ocolitoare la nivel de autostradă sau de drum expres.

Centura Capitalei, una dintre şoselele cu cel mai mare trafic din România, este un inel rutier în jurul Bucureştiului, cu câte o bandă pe sens şi treceri la acelaşi nivel, ceea ce creează mari blocaje ale traficului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.