Platforma de ridesharing Clever a anunţat joi că activitatea companiei în România nu este afectată de intrarea în vigoare a modificărilor aduse Legii taximetriei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Clever, una dintre cele mai importante aplicaţii de transport din România, care asigură servicii de mobilitate pentru peste 1,5 milioane de pasageri prin intermediul a peste 30.000 de şoferi autorizaţi, continuă activitatea pe plan local în ciuda intrării în vigoare a Ordonanţei de Urgenţă care aduce modificări Legii taximetriei nr. 38/2003", arată compania într-o poziţie oficială transmisă joi News.ro.

Reprezentanţii companiei spun că noile reglementări nu influenţează modul în care operează şi în care îşi desfăşoară activitatea pe piaţa din România.

"Aplicaţia mobilă Clever funcţionează exclusiv în colaborare cu şoferi autorizaţi, fie că sunt şoferi de taxi sau şoferi în regim rent a car, oferind pasagerilor acces simplu şi rapid la cele mai bune variante de transport disponibile, respectând parametrii legislaţiei în vigoare. Suntem în discuţii constante cu Guvernul despre necesitatea reglementării transportului alternativ, ca soluţie complementară de transport şi care are nevoie de reglementare specifică", se arată în comunicat.

Compania Clever mai precizează că poartă discuţii cu reprezentanţii Guvernului şi aşteaptă să pună în dezbatere publică proiectul de ordonanţă de urgenţă dedicat aplicaţiilor de transport alternativ din România.

"Am primit din nou asigurări, inclusiv din partea vicepremierului Daniel Suciu şi a ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, pentru faptul că aplicaţiile mobile vor continua să funcţioneze pe piaţa locală, că există în lucru un cadru legislativ dedicat lor şi până la finalizarea sa nu vor exista abuzuri la adresa şoferilor parteneri. În acest moment, aşteptăm ca reprezentanţii Guvernului să pună în dezbatere publică proiectul de ordonanţă de urgenţă dedicat aplicaţiilor de transport alternativ din România. Clever va avea în continuare deschidere faţă de autorităţi şi un rol activ în acest proces. Dorim să oferim toate datele şi informaţiile necesare pentru dezvoltarea unui cadru legal benefic atât pentru şoferi şi stat, dar mai ales pentru pasageri", mai arată comunicatul.

În plus, reprezentanţii Clever spun că sunt alături de toţi şoferii colaboratori Clever şi le oferă acestora sprijin total, atât juridic, cât şi financiar, în cazul unor sancţiuni abuzive.

"Încurajăm toţi şoferii să intre în legătură directă cu noi dacă întâmpină astfel de probleme. Sperăm ca noua reglementare să fie adoptată în cel mai scurt timp pentru a elimina orice stare de incertitudine care planează atât asupra pasagerilor, cât şi asupra şoferilor. Milioane de pasageri se bazează zilnic pe activitatea aplicaţiilor de mobilitate urbană. În acest moment, Clever înregistrează peste 4 milioane de cereri de transport lunar din partea pasagerilor", adaugă ei.

Ei spun că vor depune în continuare toate eforturile pentru ca românii să beneficieze de un transport modern, civilizat, transparent şi sigur.

Aplicaţia Clever are peste 1,5 milioane de utilizatori şi peste 30.000 de şoferi înregistraţi. Compania are peste 60 de angajaţi şi este prezentă în peste 20 de oraşe din România.

În luna iunie 2017, business-ul Clever a fost achizitionat de grupul Intelligent Apps, înfiinţat în 2009, parte a companiei Daimler Mobility Services.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.