În perioada aprilie – iunie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 377 de milioane de euro, în scădere cu 1,2% faţă de trimestrul II din 2022.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”În intervalul aprilie – iunie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 377 de milioane de euro, în scădere cu 1,2% faţă de T2 2022. Veniturile sunt stabile în comparaţie cu trimestrul doi al anului anterior, excluzând impactul reducerii ratelor de terminare. Astfel, rezultatele trimestrului reflectă creşterea vânzărilor de echipamente şi ale serviciilor de fibră optică, dar şi diminuarea veniturilor în contextul reducerii tarifelor de terminare şi al declinului structural al unor servicii care nu mai răspund nevoilor pieţei. În primele şase luni din 2023 cifra de afaceri este de 759 de milioane de euro”, anunţă compania.

La 30 iunie 2023, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,8 milioane de clienţi, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,2 milioane de clienţi.

De asemenea, reţeaua 5G/5G+ s-a extins în acest trimestru în Oradea şi Satu Mare, numărul total al oraşelor acoperite ajungând la final de T2 2023 la 33.

Orange România a intensificat acţiunile de extindere a reţelei, pentru a oferi acces la internet unui număr cât mai mare de români. Astfel, pe parcursul T2 2023 acoperirea 4G a ajuns la 98,75% din populaţie, în timp ce reţeaua 4G+ acoperă 81,48% din populaţie. În ceea ce priveşte serviciile de internet de mare viteză şi TV prin fibră optică, peste 500 de noi localităţi au fost acoperite în primul semestru al anului.

Conform raportului Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) realizat în baza Netograf.ro, datorită investiţiilor constante pentru mărirea performanţei reţelei, viteza medie de download pentru net mobil Orange s-a dublat în 6 ani. Totodată, în urma analizei Ookla® a rezultatelor comparative Speedtest Intelligence® obţinute pentru operatorii români în T1-T2 2023, Orange a fost desemnată cea mai rapidă reţea fixă din România.

”Datorită interesului crescut al clienţilor pentru canale digitale, vânzările online şi plăţile la distanţă au înregistrat o creştere de peste 20% în ultimele 3 luni, în timp ce canalele self service au câştigat din ce în ce mai mult teren. Noutatea trimestrului este că acum, în aplicaţia My Orange, clienţii pot gestiona mai multe conturi simultan şi pot activa plata recurentă automată a facturilor. O bornă importantă a fost atinsă de comunitatea Orange, care a împlinit 4 ani şi 44.000 de membri, cu +50% faţă de T2 2022”, anunţă compania.

În plus, compania s-a angajat să-şi reducă drastic emisiile de carbon direct legate de activităţile comerciale, în linie cu ţintele Grupului Orange. În T1 2023 programul Orange de economie circular ”Re” - Recumpărare (Buy-Back), Reciclare, Reparare, Recondiţionare - a sărbătorit 1 an de la lansarea în România. Prin programul “Re”, în primele şase luni ale anului au fost colectate 135.000 de telefoane, ce vor intra în economia circulară prin recondiţionare sau reciclare.

Compania a continuat să sprijine activitatea Fundaţiei Orange, care a lansat în iunie Orange Digital Center România. Centrul inaugurat în Bucureşti a primit o finanţare de peste 800.000€ din partea Grupului Orange şi este gândit ca un “Atelier de şanse” destinat persoanelor care doresc să dobândească noi abilităţi şi competenţe profesionale pentru meseriile digitale ale viitorului.

“Ne aflăm la jumătatea unui an în care am demonstrat din nou că suntem consecvenţi în misiunea noastră de a oferi servicii sustenabile de conectivitate şi de a fi un partener de încredere în livrarea de servicii digitale integrate. Investiţiile constante în reţea ne-au permis să oferim astăzi românilor cel mai rapid internet 5G din România şi să continuăm extinderea 4G şi a serviciilor fixe. Ne mândrim că putem contribui, dincolo de ofertele comerciale, la proiecte cu impact în reducerea decalajului digital din ţară, un exemplu fiind lansarea, de către Fundaţia Orange, a Orange Digital Center. Rămânem aproape de clienţii noştri, care vor fi mereu în centrul activităţii Orange România, şi le vom furniza în continuare cea mai bună experienţă, cele mai bune şi accesibile servicii, dar şi cele mai noi tehnologii şi viteze”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.