Campania outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa, iniţiată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) şi desfăşurată în perioada 6-26 septembrie, are un buget de 111.000 de euro, iar firma organizatoare este JC Decaux, aceasta având exclusivitate pe reţeaua de panouri de 8 mp, precum şi pe autobuzele turistice din Paris. Obiectivele promovate sunt Transfăgărăşanul, Mănăstirea Suceviţa şi Castelul Peleş

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
”Bugetul campaniei este în valoare de 563.569,20 lei/111.000 euro cu TVA 0%. Acţiunea se încadrează în prevederile H.G. nr 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing şi promovare turistică şi a Programului multianual de dezvoltare a destinaţiilor şi formelor şi produselor turistice. Firma organizatoare este JC Decaux, aceasta având exclusivitate pe reţeaua de panouri de 8mp, precum şi pe autobuzele turistice, în scopul colantării”, a transmis MEAT.
 
Conform aceleiaşi surse, obiectivele turistice promovate au fost alese ”ţinând cont de rezultatele studiului realizat de firma americană Horvath”, pentru promovarea brandului turistic al Romaniei pe piaţa franceză fiind evidenţiate două forme de turism importante: turismul în natură şi turismul cultural. 
 
În consecinţă obiectivele turistice selectate au fost: Transfăgărăşan şi Mănăstirea Suceviţa pentru cele 103 panouri publicitare şi Castelul Peleş pentru cele 17 autobuze turistice.
 
”Fotografia care ilustrează Transfăgărăşanul a fost selectată pentru componenta de natură, acesta fiind considerat unul dintre cele mai spectaculoase drumuri din lume. Totodată, pentru cultură a fost aleasă o fotografie cu Mănăstirea Suceviţa, înscrisă în patrimoniul mondial al UNESCO. Mănăstirile sunt, de asemenea, printre principalele puncte de atracţie pentru turiştii francezi. Castelul Peleş a fost selectat pentru cea de-a doua etapă a campaniei, pentru autobuzele turistice”, a precizat ministerul.

MEAT a anunţat luni că derulează, până în 26 septembrie, o campanie de promovare a României ca destinaţie turistică, la Paris. 

”Campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre. Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 06 – 12 septembrie a.c., a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 – 26 septembrie a.c., a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză”, a explicat MEAT.

Ministerul estimează că această campanie ”va beneficia de o expunere semnificativă”.

”Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Élysées. Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii”, au transmis oficialii ministerului.

Potrivit acestora, în ceea ce priveşte a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului.

”Conform cercetării iniţiale, reţeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie”, a explicat MEAT.

Perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa.

Potrivit oficialilor MEAT, piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră.

Totodată, Consiliul de Brand Turistic Naţional situează Franţa printre cele 7 ţări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, UK, Israel, Spania sau Polonia.

”Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti”, a mai transmis ministerul.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.