Boeing şi Spirit AeroSystems au extins amploarea inspecţiilor lor referitoare la un defect de fabricaţie care afectează aeronavele 737 Max 8, a declarat Boeing, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Producătorul de avioane a identificat în august o nouă problemă de calitate la aeronava sa populară 737 MAX, care implică furnizorul Spirit, care costă în nişte găuri necorespunzătoare pe peretele de presiune din pupa, realizate cu ajutorul unui burghiu automat.

Boeing a extins inspecţiile pentru a include găurile efectuate manual, potrivit publicaţiei comerciale The Air Current, care a raportat prima problemă.

”Continuăm să ne acordăm timpul necesar pentru a ne asigura că fiecare avion îndeplineşte standardele şi cerinţele noastre de reglementare înainte de emiterea biletelor şi livrarea”, a spus Boeing într-un comunicat.

Compania a refuzat să comenteze în continuare amploarea celei mai recente probleme sau dacă va fi capabilă să-şi atingă ţinta de livrare a cel puţin 400 de avioane 737 în 2023, invocând perioada de linişte înainte de a-şi anunţa rezoltatele financiare, pe 25 octombrie.

Boeing a notificat Administraţia Federală de Aviaţie cu privire la constatările sale iniţiale la începutul acestei săptămâni, împreună cu clienţii care se confruntă deja cu întârzieri de livrare a 737 Max 8s, potrivit The Air Current.

FAA a declarat pentru Reuters că ”are cunoştinţă de problemă şi că o tratăm prin procesul nostru obişnuit de supraveghere. Nu există nicio problemă imediată de siguranţă”.

Spirit a spus că lucrează în continuare îndeaproape cu Boeing pentru a aborda relucrarea legată de peretele de presiune din pupa.

Livrările celui mai bine vândut avion al Boeing, 737 MAX, au scăzut în septembrie la cel mai redus nivel din august 2021, deoarece continuă să aibă dificultăţi cu lucrările necesare pentru a corecta defectul de fabricaţie.

În septembrie, directorul financiar al Boeing, Brian West, a declarat că compania este încă pe cale să atingă ”nivelul scăzut” al ţintei sale de 400-450 de avioane cu reacţie pentru livrările anuale de 737, în ciuda problemei pereţilor etanşi de presiune la pupa.

Cu toate acestea, aproximativ 165 de avioane 737 MAX de pe linia de producţie a Boeing ar avea nevoie de inspecţii cu raze X, care necesită timp înainte de a fi predate clienţilor, a spus el.


 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.