Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de ecommerce bazate pe platforma Magento, a anunţat, luni, că a lansat, în colaborare cu DHL Express, serviciul Blugento Global, dedicat magazinelor online din România care vor să îşi extindă activitatea peste graniţe.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Noul serviciu facilitează extinderea afacerilor româneşti în afara ţării prin soluţia tehnică oferită de Blugento, integrarea cu sute de canale de promovare a produselor din toată lumea, conectarea cu modalităţi de livrare şi plată din peste 200 de ţări, facilitarea localizării prin traduceri automatizate şi consultanţă personalizată pentru business-urile care au în plan să se lanseze la nivel internaţional”, se arată în comunicat.

Prin colaborarea cu DHL Express, serviciul Blugento Global le permite clienţilor să expedieze produsele în 220 de ţări şi teritorii din întreaga lume.

”Pentru comercianţii din România care doresc să vândă şi pe alte pieţe, platforma Blugento se va integra cu marketplace-uri, comparatoare de preţuri şi canale de vânzare din toată lumea şi va automatiza procesul de listare al catalogului de produse”, se arată în comunicat.

Astfel, un magazin din România, construit pe Blugento, va putea să vândă, din aceeaşi interfaţă, pe canale precum Amazon sau eBay.

”Cu serviciul «Blugento Global» business-urile îşi pot automatiza procesul de internaţionalizare, astfel încât să permită realizarea de vânzări în afara ţării mult mai rapid, uşor şi eficient din punct de vedere al costurilor”, a spus spune directorul general al Blugento, Sandu Băbăşan.

El consideră că noul serviciu reduce costurile operaţionale pentru listarea catalogului de produse, gestionarea inventarului global şi managementul comenzilor.

Printre cele mai populare canale cu care se poate integra Blugento Global sunt marketplace-uri precum Amazon, eBay, Walmart, Real, Rakuten, Sears, Priceminister, eMag şi OLX.

Alta categorie o reprezintă site-uri de comparare a preţurilor precum Google Shopping, Idealo, Fashionclick şi Kelkoo.

Serviciul se poate integra cu platforme de afiliere precum CJ Affiliate, Adcell şi Affilinet, canale de publicitate precum Facebook, Google AdWords şi Bing, soluţii de plată (Amazon Pay, PayPal, Stripe etc.), servicii de transport (DHL, Fedex, UPS etc.) şi soluţii de logistică şi fulfillment (Shipstation, Amazon FBA, Shipwire etc.).

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.