Valoarea totală a comenzilor înregistrate, de Black Friday, de către cel mai mare retailer din România, eMag, a depăşit 250 milioane de lei (55,4 milioane euro), la ora 19.06, cu 25% mai mult decât anul trecut. Potrivit informaţiilor afişate de retailer, au fost vândute peste 27.700 de televizoare şi 88 de bijuterii cu diamante.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Din numărul total al comenzilor, 26,3% au fost plătite cu cardul. Numărul produselor vândute este de peste 869.000, iar cel al produselor rămase la comercializare depăşeşte 330.000.

Printre cele mai vândute produse au fost televizoarele, peste 27.700, parfumurile, peste 29.500, electrocasnicele mici, peste 69.000, produse pentru casă, peste 141.000, componente PC şi periferice, peste 46.000. În cazul produselor speciale, au fost vândute 88 de bijuterii cu diamante.

Retailerul a suplimentat, în cursul zilei, cu 200.000 numărul produselor aflate la vânzare.

Numărul total de vizite pe site a depăşit 4,7 milioane, iar numărul paginilor vizualizate a depăşit cifra de 128 milioane. În cursul dimineţii, site-ul a fost blocat de mai multe ori, din cauza numărului mare de vizitatori simultan, care a depăşit 450.000.

Black Friday este ziua care urmează Zilei Recunoştinţei în Statele Unite şi care deschide sezonul de cumpărături de Crăciun.

Comercianţii români au preluat acestă sărbătoare, dar unii retaileri anunţă reduceri şi înainte sau după ziua evenimentului. Cele mai mari companii care oferă reduceri cu ocazia Black Friday în România sunt eMag.ro, evoMag, Elefant.ro, Flanco, Ikea sau Carrefour.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.

Citește și...