Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România, a anunţat vineri că numărul de produse comandate pe site până la ora 10.00 a depăşit 100.000, valoarea comenzilor înregistrate fiind de peste 10 milioane de lei (2,2 milioane euro). Cel mai scump produs vândut a fost o geantă Prada de 5.800 de lei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cel mai scump produs vândut până la ora 10.00 a fost o geantă Prada în valoare de 5.800 de lei, iar cea mai mare comandă făcută de un client Fashion Days a fost de 8.000 de lei.

De asemenea, în intervalul 17 noiembrie, ora 20:00 – 18 noiembrie, ora 09:00, compania a înregistrat o creştere de 2,7 ori a numărului de comenzi plasate în aplicaţia mobilă şi o dublare a numărului de comenzi plasate în site, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Clienţii care au avut instalată aplicaţia pe telefoanele mobile au putut comanda de pe 17 noiembrie, începând cu ora 20.00, 60% din volumul total al comenzilor realizate de clienţii Fashion Days între orele 00:00 şi 09:00 venind din aplicaţie, care s-a blocat însă de mai multe ori.

„În primele patru ore de la startul ediţiei 2016 a Black Friday am avut un număr record de vizite, de şase ori mai mare faţă de ediţia Black Friday din 2015, şi un număr record de comenzi pe mobil de 2,7 ori mai multe faţă de anul trecut. Produsele de lux aduse special pentru această ediţie au fost în topul preferinţelor clienţilor”, a declarat directorul de marketing al companiei, Andrei Chirilă.

Categoriile de produse care s-au aflat în topul preferinţelor clienţilor au fost: îmbrăcăminte (produse de sezon), încălţăminte, genţi, ceasuri şi produse pentru copii, iar brandurile preferate de către clienţii români sunt: United Colors of Benetton, Zee Lane, Napapijri Guess, Desigual, Furla, US POLO ASSN. Dintre brandurile de lux, sunt preferate Prada, Valentino şi Diesel Gold.

Cele mai multe comenzi au venit din oraşele Bucureşti, Timişoara, Cluj, Iaşi şi Constanţa, iar timpul mediu petrecut pe site a fost de zece minute, în timp ce timpul mediu petrecut în aplicaţia de mobile a fost de 18 minute. 

La această a patra ediţie Black Friday, Fashion Days oferă discounturi la peste 700.000 de produse de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii şi produse pentru casă. Peste 1.000 de branduri la nivel internaţional beneficiază de reduceri, între care United Colors of Benetton, Napapijri, Pepe Jeans London, Zee Lane, Le Coq Sportif, Mango, Esprit, Diesel, UGG, Love Moschino, Furla şi Triumph.

În plus, pentru ediţia Black Friday din acest an, retailerul a adus în premieră branduri precum Dolce Gabbana, Red Valentino, Prada, Stella McCartney, Burberry, Michael Kors, Coccinelle şi Love Moschino.

În prezent, Fashion Days are aproape 300 de angajaţi în România.

Piaţa totală de fashion online din România este estimată la 170 milioane euro, creşterea de anul acesta fiind estimată la 25%.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.