Apple nu doar că lucrează la propriul chatbot, însă acesta este deja folosit intern de angajaţii companiei pentru anumite sarcini.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Chatbot-ul Apple, care încă se află în lucru, este deja pus la treabă de angajaţii companiei, care au fost încurajaţi să-l folosească în anumite situaţii, scrie Bloomberg.

Conform surselor citate de publicaţia americană, chatbot-ul dezvoltat de Apple este folosit pentru a rezuma texte, a răspunde la întrebări şi chiar în procesul de dezvoltare a unora dintre facilităţile viitoare ale produselor Apple.

Angajaţii Apple nu au voie să folosească alţi chatboţi, din cauza faptului că aceştia asimilează informaţiile la care sunt expuşi şi pot compromite informaţii confidenţiale.

În schimb, compania lucrează şi se bazează pe propriul chatbot, care, la fel ca celelalte soluţii de inteligenţă artificială generativă, suferă de aşa-numitele halucinaţii - inventează, practic, informaţii.

Aceleaşi surse susţin că Apple va face anul viitor un anunţ important pe partea de inteligenţă artificială, însă, nu au spus şi despre ce va fi vorba. Este posibil ca Apple să anunţe implementarea chatbot-ului său pe iPhone şi alte produse ale companiei.

Cert este că Apple se mişcă mult mai precaut decât o fac Microsoft, OpenAI, Google şi restul. Asta tocmai din cauza cunoscutelor probleme ale AI-ului generativ.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.