Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a anunţat miercuri că a creat posibilitatea companiilor de a depune, prin intermediul Spaţiului Privat Virtual (SPV), documentele aferente procesului de solicitare şi atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale.
”Astfel, prin intermediul Spaţiului Privat Virtual, utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale pot depune "Cererea de atribuire a numărului de ordine din Registrul de evidenţă a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate în judeţ/municipiul Bucureşti sau a numărului unic de identificare din aplicaţia informatică a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală" - Formular C 801 şi pot primi "Certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale"”, se arată în comunicat.
Formularul C 801 este disponibil pe site-ul www.anaf.ro la rubrica Servicii Online - Declaraţii Electronice. Informaţii despre completarea şi transmiterea cererii, respectiv documentele care trebuie ataşate, se regăsesc în Ghidul publicat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în cadrul secţiunii Servicii Online/"Aparate de marcat electronice fiscale (case de marcat)" sau pot fi obţinute telefonic, apelând Serviciul central de asistenţă telefonică a contribuabililor.
ANAF sfătuieşte contribuabilii să depună formularul C 801 din timp, pentru a evita aglomerarea din ultimele zile.
”Pentru nedotarea cu aparatele de marcat definite la art. 3 alin (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999, ANAF va aplica sancţiuni contribuabililor mari şi mijlocii, începând cu data de 1 septembrie, şi contribuabililor mici, începand cu 1 noiembrie a.c.”, se arată în comunicat.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.