Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a anunţat joi că derulează, între 21 – 22 noiembrie, operaţiuni de modernizare a reţelei de comunicaţii SAN (Storage Area Network), intervenţii ce vor genera indisponibilitatea serviciilor electronice furnizate prin intermediul site-ului agenţiei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Ministerul Finanţelor Publice, prin Centrul Naţional de Informaţii Financiare, şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală derulează, în perioada 21 – 22 noiembrie a.c., operaţiuni de modernizare a reţelei de comunicaţii SAN (Storage Area Network), intervenţii ce vor genera, în perioada menţionată, indisponibilitatea serviciilor electronice furnizate prin intermediul portalului ANAF", arată agenţia înt-un comunicat.

Intervenţiile specialiştilor CNIF asupra reţelei informatice vor începe la ora 9.00, în data de sâmbătă, 21 noiembrie, şi vor continua până la ora 9.00 a următoarei zile.

"Ne cerem scuze anticipat pentru inconvenientele create şi vă asigurăm că întreprindem toate demersurile necesare pentru finalizarea acestei operaţiuni înainte de ora planificată. Pandemia a determinat accelerarea digitalizării la nivel guvernamental, ANAF fiind o instituţie cheie în ceea ce priveşte serviciile electronice oferite contribuabililor", arată ANAF.

Ministerul de Finanţe şi ANAF precizează că optimizează permanent aplicaţiile informatice pentru îmbunătăţirea administrării fiscale a contribuabililor, atât din perspectiva procedurilor interne pentru eficientizarea proceselor, cât şi din perspectiva utilizării serviciilor electronice de către contribuabili.

"Astfel, creăm posibilitatea de digitalizare pe scară mai largă a formularisticii primite şi transmise de către ANAF, iar, pe de altă parte, dezvoltăm interconectarea cu alte instituţii pentru asigurarea comunicării electronice a datelor la nivel inter-instituţional şi pentru a reduce prezenţa contribuabililor la ghişeu", spun reprezentaţii ANAF.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.