Americanii şi-au schimbat comportamentul în privinţa consumului de alimente în timpul celor 17 săptămâni de pandemie şi au cumpărat ciocolată în valoare de 3,7 miliarde de dolari, o creştere de 6,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit Nielsen, citat de CNN.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Mars Wrigley, care vinde branduri precum M&M's şi Snickers, a anunţat că vânzările au crescut în special online. 

"Am observat că vânzările sunt foarte mari", a declarat, într-un interviu pentru CNN Business, Anton Vincent, preşedinte al Mars Wrigley pentru America de Nord. Şi când oamenii au cumpărat M&M's, au cumpărat pungi mai mari cu aceste produse, a precizat Vincent.

Oamenii au cumpărat şi alte produse. Consumul de produse alimentare de tip snack food a crescut la 8% în aprilie 2020 faţă de anul precendent, potrivit ultimelor date anunţate de firma de cercetare de piaţă NPD. 

"Consumatorii s-au răsfăţat cu dulciuri mai mult decât anul trecut", a spus Darren Seifer, analist pe alimente şi băuturi la NPD. 

Şi-au făcut mai multe provizii de prăjituri, îngheţată şi gustări sărate - aproape 37% dintre americani au declarat în aprilie că aveau trei sau mai multe produse din aceste categorii - şi de snack-uri pe care le consumau seara, a mai spus Seifer. 

Americanii au luat o pauză de la menţinerea sănătăţii pentru a face faţă stresului şi angoaselor, a subliniat Seifer. 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.