Gigantul american Amazon a prezentat un coş inteligent pentru cumpărături, care identifică automat produsele şi cantităţile, permiţând clientului să iasă din magazin fără a mai sta la coadă, pentru plată.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cel mai nou produs Amazon este Dash Cart, un coş de cumpărături care arată, per ansamblu, ca un coş normal de cumpărături, însă este dotat cu tehnologia necesară pentru a scana produsele, a le număra şi cântări, după caz.

Dash Cart are un touchscreen pe care clientul poate vedea produsele adăugate şi preţul acestora şi, poate de asemenea, introduce manual codul unui anumit produs.

Din dotarea coşului inteligent, mai fac parte camere video cu computer vision, un cântar şi senzori care pot identifica numărul produselor identice adăugate.

Clientul trebuie să fie logat în contul personal de Amazon şi să scaneze un cod pe ecranul coşului, cu telefonul, pentru a se identifica. Coşul poate afişa pe ecran şi lista de cumpărături, creată eventual anterior prin intermediul contului Amazon.

La final, clientul va ieşi pe o linie specială, unde nu va trebui să plătească manual. Suma va fi retrasă automat de pe cardul ataşat contului Amazon.

În prima sa versiune, coşul inteligent de cumpărături al celor de la Amazon poate fi folosit doar pentru alimente. De asemenea, există şi o limită de cantitate, estimată de reprezentanţii companiei la aproximativ două sacoşe.

Dash Cart va fi testat, pentru început, într-un magazin Amazon din Woodland Hills, o localitate de lângă Los Angeles.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.