Amazon.com a dominat în 2018 piaţa mondială de retail, iar companiile concurente nu au reuşit nici măcar să se apropie de performanţele sale, potrivit Business Insider.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Astfel, Amazon înregistrează o creştere incredibilă pentru o companie de mărimea sa, fiind unul dintre cei mai mari retaileri din Statele Unite şi din lume, atât online cât şi offline.

În Statele Unite, Amazon va încheia anul cu o cotă de piaţă de aproape jumătate diin vânzările online, potrivit unei analize realizate de Emarketer, în creştere cu 43,5% faţă de 2017. Amazon va genera vânzări online de 258,22 de miliarde de dolari pe piaţa din Statele Unite, în 2018, respectiv o creştere de aproape 30% comparativ cu anul precedent.

Vânzările impresionante nu reprezintă singura realizare a Amazon în 2018.

Amazon Web Services şi Amazon Advertising consemnează la rândul lor creşteri semnificative, în timp ce produsele cu sistemul de comenzi vocale Alexa rămân cele mai populare dispozitive inteligente. În acelaşi timp, compania dezvoltă magazinele offline Amazon Go şi conceptul 4-Star.

Compania a reuşit aceste performanţe în pofida detractorilor săi tot mai numeroşi, atât din partea reprezentanţilor aleşi cât şi a populaţiei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.